Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Er det NOEN som har fått til dette? Jeg har to nydelige barn på 2 og 5 år. Jeg er tilbake i samme vekt som da jeg var 20; dvs 165 cm og 55 kg. Jeg løper 3 mil i uka og tar 200 situps hver eneste dag. MEN - trange topper er bare å glemme, og når jeg lener meg fremover så er magen slapp Likevel ser jeg jo alle disse supermodellene og kjendisene, som har både ett og to og tre barn, og som er like stramme over magen som før.. Er det plastikkirurgi, eller er de heldige med genene? Eller er jeg uheldig?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Jeg tror det er utrolig få som får det til uten kirurgisk hjelp. Noen er det sikkert. Jeg hadde en enorm mage på slutten, og enda jeg er tynn som en strek nå, og stran over det hele ellers, har jeg en "deigmage" eller hudfold om man vil. Den ser ikke ut til å ville vekk. Det er vel bare å leve med det, og elske mammakroppen sin for det den er.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Ja for all del; jeg syns jo kroppen min ser flott ut når jeg tenker på at den har bært frem og født to barn, men jeg har nok fått litt urealistiske forventninger til en post-mamma-kropp av å se på alle disse kjendismammaene med stramme mager... Hvertfall når jeg trener så mye og spiser så sunt.. HI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har også bolledeigmage, selv om jeg nesten er tilbake i samme vekt som før fødselen. Nå er jeg 165 cm og 58 kg. Har ikke SJANS til å komme meg inn i mine gamle, trange bukser, og de ettersittende toppene har jeg gitt bort... Har født ett barn.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har blitt vedldig slank etter at jeg fikk unger, jeg er 167 og veier 52-53. Likevel har jeg en skrukkete hudfold på magen som aldri blir borte. Og magen "henger" om jeg står på alle fire..Men det er helt greit, synes jeg. Den er et spor etter to nydelige små, og jeg er for gammel til å være så forfengelig at jeg skulle vurdert å gjøre noe med det..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har født 1 barn og jeg har helt flat mage, ikke noe mer valker enn før jeg fødte så går nok ann..men tror det er mye gener som spiller inn for min del har nesten ikke trent etter fødselen men får se etter jeg har født 2 barn da om jeg er like heldig
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har nok en slik flat fin mage andre misunner. Det har jeg fått høre iallefall. Flere er misunnelige. Men har de sett nøye nok? Har du sett disse kjendisene bøye seg? Har du sett om de kniper inn magen som fy når de bøyer seg? Husk at de vet de blir sett på/tatt bilde av og må gjøre alt for å ikke fremstå deigete. Plastisk kirurgi er nok et nøkkelord også.. Hvorfor har ingen kjendiser skrukker og strekkmerker??? Photoshop er også et nyttig verktøy.. Selv om jeg kan gå med stramme topper og også kan vise magen på stranda, har jeg likevel bevis på at jeg har født 2 barn! Hvis jeg bøyer meg framover og ikke holder inn magen buler den ut, når jeg krøker meg sammen blir den en god valk og når jeg ligger på siden ser jeg den henger ned mot underlaget. Fikk kun 3-4 synlige strekkmerker i første svangerskap - ingen i andre. Huden er tøyelig, og ser, strekker eller kjenner jeg nøye på den er det skrukker. Altså små strekkmerker som ikke vises i selve huden men er der likevel. Men står jeg rett i ryggen og holder inn magen er den helt flat og ser riktig så pen ut:) Ps, jeg har derimot hundrevis av strekkmerker fra puberteten, så jeg er full av skavanker;) og det uten å ha vært overvektig! La deg ikke lure og bli blendet av det som er uoppnåelig, du er mest sannsynligvis så lekker atte!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #8 Skrevet 17. januar 2012 Husk at de aller fleste bilder er strekt retusjert! Magen min ble NESTEN like stram etter nr 1. Var så vidt synlig og jeg var veldig fornøyd. Hadde forresten veldig liten mage da jeg var gravid, så huden ble ikke strukket så mye. Og så tror jeg det er gode gener for jeg trener ikke. Om jeg er like heldig etter nr 2 gjenstår å se...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #9 Skrevet 17. januar 2012 Du kan aldri stole på disse bildene, de blir jo fikset på før de kommer på trykk. Den evt bollemagen eller skrukkehuden blir retusjert bort! 200 situps fjerner ikke slapp hud altså, da ville jeg heller satset på rokkering eller andre ting som tar hele korsettet av muskler og gir litt massasje av fettet i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå