Gå til innhold

Æsj jeg blir helt dårlig av meg selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snublet over en eks på facebook. Han behandlet meg som dritt, var utro med en venninne av meg, så utro med en slektning av meg, og mishandlet husdyret vårt. Jeg har ikke sett han på over ti år da vi gikk fra hverandre fordi jeg fant ut disse tingene. Likevel fikk jeg hjertebank av å se bildene hans, og trykket meg gjennom alle mappene før jeg blokerte han. Jeg hater meg selv. Jeg er en gift og lykkelig kvinne. Hva faen feiler meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt, og fornuften tok jo overhånd med det samme, og du blokkerte han. Det tyder på at du er en sterk og fornuftig kvinne:)

Skrevet

Takk. Likevel sitter jeg her og føler meg utro. Jeg har ikke så mye som sett på andre enn mannen min siden vi møttes, og dette var litt ekkelt.

Skrevet

Mener du det? Føler du deg utro siden du har sett på bilder av en eks?

Det er helt normalt å gjøre slikt. Det tror jeg de fleste gjør om det så er ekser eller tidligere venner man ikke har sett på 10 år. Jeg syns det er litt spennende å se hvordan folk har forandret seg :)

Det at du fikk hjerteklapp kan jo være at det å se bilder av en som var slem med deg satte følelser i sving i kroppen din.

Syns ikke du skal være sint på deg selv, er helt normalt å være nyskjerrig.

Skrevet

Du har hatt gjort det jeg ser som helt normalt. Man er jo naturlig nok nysgjerrig på det man en gang har hatt. Sjekker gjerne hvordan vedkommende ser ut, hva som skjer i livet ol.

Du gjorde en fornuftig ting å blokkere. Ikke alle er like sterke.

Det er jo noe man ser bare med de som finner seg en ny samtidig som de er i et forhold det. Handler jo om å styre seg, tenke at nei jeg er i et forhold. Men de fleste lar seg jo bare rive med. Nå er vel dette en litt annen situasjon da fyren har vært alt annet enn all right.

Ikke ha dårlig samvittighet hvertfall!

Skrevet

Dyremishandler og du så på bildene hans?? Hadde jeg vært deg ville jeg heller kastet opp hvis jeg så et bilde av en slik person!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...