Gå til innhold

Erfaringer med 15-36 kgs bilsete.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha ekstrasete (nr. 3) til en snart treåring på 15 kg, men er fryktelig usikker på hva vi skal velge... Vi ønsker et lett, flyttbart, forovervendt sete som festes med bilens sele...

 

Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest sånn kan det gå
Skrevet

Cybex solution isofix(skrives det slik?) Best i test.Kr 1990 på Lilleprinsen.no

Skrevet

Takk for svar:-)

 

Har du dette setet selv? hvordan er det med tanke på bilbeltet? Gutten min er ikke så lang, så jeg er redd han får bilbeltet tvers over halsen istedetfor der det skal være... Hva er dine erfaringer?

 

HI

Skrevet

vi har maxi cosi airprotect :)

kjempe fornøyd, setet veier bare 4 kg og er bra i test :)

Skrevet

Veldig fornøyd med vårt Britax.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...