Gå til innhold

Hvordan gikk vannet hos deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i morgen, og venter i spenning på hvordan vannet går denne gangen... Siste gang gikk vannet tidlig på morgen da jeg skulle på do. Men er det noen som opplevde at det skjedde på dagtid mens dere var ute, i butikken, gikk tur, osv.... Hva gjør man da. lurer jeg på? Ringer taxi? Ha med bind (hjelper lite dersom det er mye vann som skal ut)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Det kan nok skje at det går hvor som helst, men for min del gikk det da jeg var på do på morgenen, men da hadde det murret godt hele natten, så jeg visste at en fødsel var i gjære :)

Skrevet

Har termin i morgen, og venter i spenning på hvordan vannet går denne gangen... Siste gang gikk vannet tidlig på morgen da jeg skulle på do. Men er det noen som opplevde at det skjedde på dagtid mens dere var ute, i butikken, gikk tur, osv.... Hva gjør man da. lurer jeg på? Ringer taxi? Ha med bind (hjelper lite dersom det er mye vann som skal ut)?

Vannet gikk i ambulansen rett utenfor sykehuset

Skrevet

Førse gang gikk det rett i nys, da jeg var oppe midt på natta for og drikke et glass med vann..5 dager før termin

Andre gangen gikk det sent på kvelden rett etter vi hadde lagt oss etter en omgang sex for og få fart på sakene..vannet gikk like etter så om det var sexen sin syld eller ikke aner jeg ikke, men fornøyd var jeg;). Jeg fødde 7 dager før termin..

Skrevet

Sist gang måtte de ta vannet da jeg var 8 cm åpnet.... så ingen spennende vannavgang på meg, hehe :-p

Skrevet

Ingen vannavgang på meg heller før laaaaangt uti fødselen :)

Skrevet

Jeg hadde lagt meg, var utrolig trøtt men fikk ikke sove. Var urolig i kroppen uten å vite hvorfor. Plutselig hørte jeg et lite "popp" og vannet rant ut :P Var ikke klar over at det var så mye, for det rant og rant i et sett til jeg kom på sykehuset. Sekunder etter at vannet gikk kom riene.

Skrevet

Ikke noe spennende her heller, vannet gikk på sykehuset da jeg hadde 8cm åpning og lå på fødesenga...men jeg er gravid igjen og veldig spent på hva som starter fødselen denne gangen:)

Skrevet

hei

vannet gikk med nr 2 da jeg reise mig fra sengen etter en rolig og go nats søvn pop og så var der vann overalt,rierne kom først neste natt omkring 02.30 med nr 1 tok de det på føden da jeg ble satt igang er spent på om vannet går først nå 3 gang også

Skrevet

Vannet mitt gikk aldri, jm prøvde å ta det, men fikk det ikke til pga bakovervendt livmor.

Barnet er født med vannposen rundt seg, meget spesielt.

JM åpnet vannposen, å alt datt ned i gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...