Hilko Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Noen som har tips til en minitur jeg og samboer kan ta i slutten av februar, selvfølgelig sammen med lille <3 Jeg tenkte å ta en ferieuke mens han ennå har permisjon, og da hadde det jo vært godt å komme seg bort litt. Men vi har ikke veldig god råd nå, så helst noe som ikke koster masse!
Snartmamma87 Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Ta sjangsen på at det er en billig hoppe-på-tur til syden kanskje? Trenger ikke koste all verdens. All inklusive kan være greit:) Kjøbenhavn eller Amsterdam trenger ikke koste for mye Dra på tur i Norge??
FrøkenSprøken Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Ikke for å ødelegge noe, men jeg tror ikke du har lov til å ta ferie mens han har permisjon. Det var så mange damer som brukte permisjonen til far til å ta ferie eller ulønnet permisjon, og på den måten falt poenget med fars permisjon bort. Han skal jo bli kjent med barnet, og få erfare hvordan det er å være omsorgsperson for barnet. Ikke sikkert at det er slik lengre, men det var i alle fall det sommeren 2010, da far her i huset hadde permisjon med lillejenta mens jeg hadde sommerferie fra studiene mine. Men lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå