Gå til innhold

Hva skal dere ha oppi vogna?


Marit 27

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva man skal ha oppi vogna, vi har saueskinnspose til det blir kaldt oge jeg har kjøp en sommerdyne av dun til å ha i, men skal man ha noe under babyen? eller baer et laken på madrassen? hva blir for varmt/kaldt på sommeren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mine to første har jeg hatt ullteppe i bunnen og dundyne over.

Denne gang skal jeg bruke sauseskinnspose, vet ikke hvorfor jeg ikke har brukt den de andre gangene.

 

Sommer har jeg bare et laken +tisselaken på madrassen, og ei sommerdyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er juni barn, og selv ble det kun brukt en lett sommerpose med et pledd oppå, å gjerne på litt kjølige kvelder en dyne over dersom jeg lå ute.

 

Min vognpose ble tatt vare på, så poden skal gå ligge i den med strikket teppe over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å kjøpe lammeskinn. det skal regulere både for varme og kulde. så kan fint brukes om sommeren, med teppe evt dyne over. kan jo også legge helseteppe i bunn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer lammeull skinn. Brukte det på første, født i mai.

 

Ellers må vi nesten se an temperaturen, norsk sommer kan jo by på så mangt når det gjelder vær og vind. Enten lett dundyne eller et lett teppe :-)

 

Gleder meg til å finne frem tøyet etter storesøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lammeskinn er en klassiker :)

Har vintergutter fra før, så gleder meg til en lettvint sommer kles- og vognmessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammeskinn her og :) Brukte det sist også. Har høst jente fra før, så jeg gleder meg også til en (forhåpentligvis) deilig sommer med snille temperaturer ;)

Bruker nok en lett dyne eller et tynnstrikket ullpledd over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammeskinn brukte jeg også på vår sønn (født i mai), og den sommeren var det veldig varmt, så brukte ikke dyne men hjemmestrikket ullpledd :) Og når det blåste la jeg vogntrekket over.... Så kjøpte ikke dyne til vogna. Da høsten kom ble det vognpose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til høst og vår har eg sydd fleecepose til vogna, kjempelett og billig:) Nesten heilt lik babysnuggle sin. Ellers har eg ein ullpose til vinteren og lammeskinn som eg kan bruke under flecceposen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...