Gå til innhold

tidobbel stigning i Hcg på 6 dager må vel være bra, eller?


Susanne85

Anbefalte innlegg

Jeg har gått med en rar fornemmelse i kroppen hele tiden, på at dette ikke kommer til å gå så bra.

 

Tok en Hcg test på jobb forrige onsdag, da var jeg 5+2, og den var på 214.

Forhørte meg med en jordmor som sa at det var lavt, men normalt, men at det burde ha steget betraktelig til idag.

 

Idag var den på 1959, 6+1, så det må vel være regnet som en betraktelig stigning, eller?

 

Som sagt så går jeg rundt med en følelse av at dette ikke kommer til å gå så bra.

Vi har en jente fra før av på 2,5 år, og jeg kan ikke huske at jeg var så pessimistisk med hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner egentlig lite om hcg, men tidobling må jo være bra:) håper den vonde magefølelsen din går vekk etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette kan variere veldig, men jeg hadde hcg på 11000 og noe når jeg var 5+6.

Det kan ikke være at du er litt kortere på vei enn du tror da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med legen til datteren min idag, og han sa at jeg er i rute for hvor langt jeg er på vei, så da får jeg bare stole på han. Skal til min egen lege på tirsdag i neste uke, og da en ny Hcg test da, så da får vi se.

 

 

Jo, jeg har fått ny syklus så derfor ville legen at jeg skulle måle hcg'en med en ukes mellomrom 3 ganger, så godt mulig jeg er kortere på vei, men ikke sååå mye iallfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med legen til datteren min idag, og han sa at jeg er i rute for hvor langt jeg er på vei, så da får jeg bare stole på han. Skal til min egen lege på tirsdag i neste uke, og da en ny Hcg test da, så da får vi se.

 

 

Jo, jeg har fått ny syklus så derfor ville legen at jeg skulle måle hcg'en med en ukes mellomrom 3 ganger, så godt mulig jeg er kortere på vei, men ikke sååå mye iallfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dette med hcg er vanskelig eg. Eg målte hcg på ca 69200 da eg var 6+1 og en uke etterpå (7+1) var det steget til 146600. Er ikkje dette veldig lite stigning. er supernervøs nå.... Hatt en MA før så skal på Ul til mandagen. Får vel nokon svar da.

 

Susanne 85: Stigningen din høres jo kjempebra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har lite stigning augbarn, hva har jeg da? :P Med mine 214 i uke 5, og 1959 i 6+2? Og du har nesten 70 000??

 

Nei, har liten tro på at dette går bra dessverre... =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdiene er jo veldige ulike fra person til person, men poenget er vel at det skal doble seg på tre dager eller noe. Det har det jo absolutt gjort for deg :) Har lest en del på andre forum her nå at stigningen vistnok avtar litt etterhvert som man kommer ut i svangerskapet så håper det er tilfelle i min situasjon!

 

Håper på litt lykke til oss alle :)

 

PS! Spurte også en jordmor (her inne) og hun skrev at det var mange som fikk friske fine barn til tross for lav hcg stigining...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...