Gå til innhold

vil starte et nytt liv etter fødsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått og subbet rundt altfor lenge... har grå hår, er overvektig, blek og dratt i ansiktet, og subber rundt i filler...

Har termin om en måned, og har lyst til å ha som mål å se litt finere ut etter fødsel enn før fødsel for å si det sånn. Tenker å trille masse turer med baby (gjorde det med forrige) slik at jeg går ned alt overflødig. I tillegg tenker jeg å melde meg inn på treningssenter for å stramme opp litt på kroppen..

Frisør er jo også greit... Meen, jeg sliter veldig med sminke og klær. Er det noen som har tips? Hvor handler dere fine klær? og hvordan ser dere mindre bleke og dratte ut i ansiktet? Er solarium helt ut? (jeg er jo 35 år, og bør kanskje tenke på hud og rynker osv, for å ikke snakke om kreftfare).. Hva med selvbruningskremer/servietter? Er dette et ok alternativ? Jeg ser fra bilder at jeg ser så mye flottere ut om sommeren når jeg har litt farge... Synes jeg ser slankere og blidere ut..

altså, jeg ønsker meg alt dere har av skjønnhetstips!! Takker på forhånd-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mineralpudder er mitt tips, veldig enkelt, veldig fort gjort og gjør underverker med ansiktet.

Jeg er overhodet ingen sminkedukke og har minimalt med kunnskaper om det, men jeg har blitt 37 år og har ikke ungdommens naturlige "glød og skjønnhet" lenger ;)

Jeg bruker noen minutter om morgenen med mineralpudder for å jevne ut hudfargen litt og få litt glød, en liten dæsj rødt i kinnene, litt mascara og et drag med lipgloss. Ser MYE bedre ut med en gang..

Jeg bruker ikke mye penger på klær, men nye billige klær ser bedre ut en gamle nuppete og utvaskede klær. Blir mye dongeri og en rimelig topp eller tunika fra H&M, Lindex eller KappAhl.

Et fint skjerf i halsen, noen kule sko og du er ser ut som en million dollar, hehe :)

Skrevet

stalltips; bare ikke sett deg for høye mål de første mnd etter fødsel..;)

utover det høres det ut som en god plan! lykke til!

Skrevet

Eller så kan du bruke bodylotion med farge. Det er ikke like sterkt som selvbruningskrem, men du får litt farge av det. Jeg bruker til ansiktet noen dager i uka, og jeg synes selv jeg ser myyye bedre ut når jeg har litt farge i ansiktet.

Klær kjøper jeg litt på gina tricot, h&m, new yorker.. Har ikke mye fancy klær altså. Men jeg har blitt mer bevisst på å faktisk kvitte meg med klærne når de ser slitte og nuppete ut.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Dove har en fin bodylotion med et hint av selbruning, den er genial! Da slipper du orange resultater ;)

Mascara om du har dårig tid og litt rouge i kinnene gjør underverker.

Noen striper i håret,

Solarium i ny og ne er vel greit. Jeg tenkte meg en tur i solariet neste uke, over et år siden sist så det burde gå greit.

Ha to spiseskjeer i kjøleskapet og om morgene tar du de ut og holder de over øynene og posene under, da våkner du litt og hevelsen trekker seg tilbake.

Spis en neve mandler hver dag det er godt for hud, hår og negler! Masse e vitamin i og det er godt for å forhindre strekkmerker og gjøre huden mer elastisk.

En god rynkekrem er også å anbefale, men IKKE anti aging! Da slutter kroppen å produserer kollagen fordi det blir tilført i store mengder, men en anti wrinkle krem er bra!

Anti aging trenger du neppe før du er 45 =)

eller er jeg enig med #2 når det kommer til klær.

anbefaler siden www.strawberrynet.com masse merkeprodukter til en billig penge!

Orgins ansiktsmaske er forresten gull, ha det på i 10 min og alt av smuss, kviser, overflødig fett ol forsvinner. Den fortjener en pris.

Skrevet

- Selvbruningskrem- jeg liker Cosmica sin.

- Farg vipper og bryn, så ser du litt fjongere ut også når du ikke har tid til å ta på sminke.

- Farg håret i en fresh farge, det kan du forsåvidt gjøre hjemme.

- hold neglene noenlunde velstelt.

- ang sminke er mineralsminke et beste for huden, og til hverdags holder det med et kjapt lag med foundation, litt rouge i kinna og mascara.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...