Gå til innhold

Er så bekymra :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har vært mye dårlig de tre siste månedene (i fin form nå da), i tillegg har han hatt mye utslett som har endret seg til "blåmerker" etterhvert. Ble enda mer bekymra når vi fant kuler på halsen hans, det er sikkert lymfekjertler, men det er skummelt.. Har tatt blodprøver i dag for å sjekke blodplater og blodlegemer, så det er bare å vente på svar på prøvene, men er helt fra meg av bekymring når jeg ikke vet hva som gjør han dårlig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, skjønner deg veldig godt. Det er ikke godt når barna er mye syke og man ikke vet hva det er eller hvorfor de er syke. Det er fort gjort å tenke på alvorlig sykdom selv om det i de aller fleste tilfeller er helt ufarlige ting. Krysser fingre for at de finner ut hva som feiler gutten din og at det ikke er noe alvorlig! Stor klem til den bekymrede mammaen!

Skrevet

Håper alt går bra med den lille gutten deres :-)

Ikke lett å være bekymret mamma, klem.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Helt sikkert lymfekjertlene ja! Hvor gammel er han? Nettopp begynt i barnehage?

Her er lillens lymfekjertler på halsen forstørret stadig vekk, det er mye rusk som angriper immunsystemet hans, det er hans første år i barnehage. Dessuten er han er meeeget aktiv gutt, og har stadig vekk en blåflekk her og der. Pluss at jeg får blåflekker bare du ser på meg, så har han arvet noe derfra, har han jo litt i vente hehe...

Det er uansett bra at de tar det på alvor, men det er sikkert ikke noe farlig. Og det kan jo være så enkelt som f.eks. vitaminmangel eller intoleranse for noe eller noe annet som egentlig lett kan fikses. Det trenger jo ikke være katastrofalt selv om det skulle være en "grunn" til at han er mye syk. Astma f.eks.? (Det jeg mener er ikke å bagatellisere sykdommene, men vise at det finnes mye som ikke er så ille som kreft, som mange sikkert tenker på når det gjelder lymfekjertler osv. )

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

God bedring til ham forresten!

Gjest marmeladen
Skrevet

Gutten min har vært mye dårlig de tre siste månedene (i fin form nå da), i tillegg har han hatt mye utslett som har endret seg til "blåmerker" etterhvert. Ble enda mer bekymra når vi fant kuler på halsen hans, det er sikkert lymfekjertler, men det er skummelt.. Har tatt blodprøver i dag for å sjekke blodplater og blodlegemer, så det er bare å vente på svar på prøvene, men er helt fra meg av bekymring når jeg ikke vet hva som gjør han dårlig :(

Kanskje han har en infeksjon i kroppen?

Hold oss oppdatert da. Håper sønnen din blir frisk i en fart ;)

Skrevet

Har ikke fått noe svar på blodprøvene, men jeg kunne prøve å ringe i morgen fikk jeg beskjed om. Det er ikke allergi så vidt vi vet, han er blitt sjekker for masse forskjellige alleriger også, han sliter med mye smerter i magen også..

Han hadde en virusinfeksjon for tre måneder siden...

Fortsatt bekymra her, men jeg må bare prøve å tenke at det ikke er noe alvorlig, så det går litt bedre i dag :)

HI

Skrevet

Hvordan har det gått??

Skrevet

Hei! Blodprøvene så fine ut, heldigvis :) Vi har ikke fått noe godt svar på hva det utslettet kan være da. Vi har legetime om en liten stund igjen, og her fått beskjed om å følge nøye med på kulene. Men Blodprøvene er ihvertfall fine, og det var godt og høre :)

HI

Skrevet

Så godt å høre at blodprøvene var fine og at dere får videre oppfølging:) Det er alltid betryggende! Lykke til videre:)

Skrevet

[quote name=3 små!:) Gutt, gutt og jente!' timestamp='1327341329' post='143950318]

Så godt å høre at blodprøvene var fine og at dere får videre oppfølging:) Det er alltid betryggende! Lykke til videre:)

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...