Gå til innhold

vil hente jenta mi:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber kvelder 3 dager i uka og 3 dagtid(noen ganger kan de sette meg opp på bare dagvakter også)

men barnet trenger egentlig bare være i barnehagen 2 dager i uka..maks(hvis far er hjemme kan han ha henne).

Vi har 80% plass til henne og hun har gått der i litt over en mnd. nå.

Hun skriker enda noen ganger når jeg leverer henne, men går fort over sier de.

De mener at de dagene jeg har kveld kan hun komme å være noen timer, men jeg synes det er så sårt å dra fra henne når jeg HAR FRI og KAN ta henne med hjem igjen:(

Jeg skjønner dem jo litt da, hvis jeg bare har henne i bhg 1-2 dager i uka blir hun kanskje litt utenfor?Kommer seg ikke helt inn i rutinene?

Uff bare et sukk fra en mor som sitter å nistirrer på tlf og håper de ringer å sier at "nå er hun våken, kan komme å hente henne nå..." :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er forresten 2 år snart.

Skrevet

Til og med 50% plass gjør at barn lettere kan falle utenfor. Så jeg holder med barnehagen her.

Skrevet

hun er forresten 2 år snart.

Skjønner deg godt jeg. Mitt barn er 4 år men jeg har han hjemme når jeg kan. I perioder var jeg permittert og da var han mye hjemme. Såå mye spennede vi kan finne på da:)

Jeg tenker at å gå i bhg hver dag når en ikke trenger det er bare tull. Med 80% plass har hun vel fri 1 dag i uken? Syns godt hun kan ha en dag til fri og lange dager trenger uun vel slettes ikke ha.

En 2 åring har godt av å omgås andre barn men 8-16/5 dgr i uken trengs ikke når en ikke må. I mine øyne er du heldig som har denne muligheten:)

Skrevet

Skjønner veldig godt at du ønsker å ha henne hjemme når du har mulighet til det :)

Men det er dessverre sant at 1-2 dager i uka blir så sjelden at hun må "tilvennes" på nytt hver gang...

Hva med veldig korte dager i stedet? Da får hun rytmen med å være i bhg, og det blir kjent og trygt, samtidig som dere får tid sammen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...