Gå til innhold

Har noen vært borti dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 4 år har plutselig fått en bitteliten utstikkende kul på kragebeinet på tuppen inn mot halsgropa. Den er ikke vond å ta på, men den syns veldig godt gjennom huden og jeg la først merke til den i går kveld. Noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er inngrodde hår, fettkul eller lignende. Hvor stor er den?

Små barn kan også få slikt. Sønnen min har hatt fettkuler under armen og har en ganske stor i i kinnet. Den ligger så dypt inn at det ikke går å stikke hull på den med en nål.

Skrevet

Tja, kan godt hende det er noe slikt... Den virker ganske hard, kjennes egentlig ut som bein syntes jeg og den flytter ikke på seg når jeg tar på den... Hvor stor kan den være, da? 2-3 mm i diameter, kanskje?

Skrevet

Høres veldig ut som en fettkul "talg syste". Dem kan ofte ligge så pass dypt under huden at det er vanskelig å få hull på dem. Vet av noen som hatt små åreknuter også, men da trur jeg kulen blir litt blåaktig. Ta en tur til helsestasjon , eller legen så finner dere vel ut det enkelt.

Skrevet

Takk for svar:) Jo, skal til legen fredag, men nysgjerrig som jeg er må jeg spørre og grave litt:-p

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...