Gå til innhold

Hund som knurrer til familen....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våres hund har den siste tiden begynt å knurre til oss når vi tar på han, og vist vi stryke på han so høyre det ut som en bjørn (!!)

Men det er kun av og til det skjer.

Han sover så og si hele tiden og, virker som han ikke har energi lenger.

Selge dei fòr slik han får mer energi ?

Det er en liten jakthund, og får mye trening.

Vi har gått over og kjent om han har vondt, men har ikke reagert når vi har sjekka han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være litt dominans på gang?! obs obs, viktig å ikke ignorere, da kan det eskalere.

Snakk med dyrlege (for å utelukke andre ting) og muligens en hundetrener...

Skrevet

Jeg ville snarest tatt han med til dyrlegen, kan være plager han har som ikke er "utenpå". En hund som plutselig blir slik er ofte ikke frisk. Gjør det med en gang før stakkaren ender opp med å bite. Han gir dere stadig forvarseler, så ta det på alvor.

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg ville snarest tatt han med til dyrlegen, kan være plager han har som ikke er "utenpå". En hund som plutselig blir slik er ofte ikke frisk. Gjør det med en gang før stakkaren ender opp med å bite. Han gir dere stadig forvarseler, så ta det på alvor.

Jeg er helt enig!

Hvis en hund forandrer adferdsmønster på denne måten, så er det viktig å først utelukke om det er noe fysisk. Det kan være noe så "lite" som tannverk.

Du skriver også at han sover mye og har lite energi, så det tyder jo på at det er noe som plager hunden.

Så ville absolutt tatt en telefon til vetrinæren i morgen tidlig hvis jeg var deg.

Skrevet

Støtter også denne på det sterkeste! Må si jeg blir litt oppgitt over at folk klarer å identifisere at hunden ikke er seg selv, men å ta den med til dyrlegen for å sjekke om den er syk ikke faller dem inn? *sukk* Greit å ikke sende den ut på en to mils skitur også da, kanskje, om den ikke er helt i form...

Skrevet

Støtter også denne på det sterkeste! Må si jeg blir litt oppgitt over at folk klarer å identifisere at hunden ikke er seg selv, men å ta den med til dyrlegen for å sjekke om den er syk ikke faller dem inn? *sukk* Greit å ikke sende den ut på en to mils skitur også da, kanskje, om den ikke er helt i form...

Helt enig!

Skrevet

Dra til vet!!!

Hvis en av mine hunder hadde begynt å knurre til meg når jeg tok på de,da hadde varsellampa lyst.. Noe er galt ..

Håper dere finner ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...