Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Er ikke førstegangsgravid. Er dette vanlig? Har hjulpet mine små med morgenstellet og det er nok til at det murrer og verker...
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har det i allefall sånn. Er i uke 25. Er alene med tulla på to år hele uka da samboer jobber mye!!! Og når morgenstellet er tatt, ungen er fulgt ned til barnehagen må jeg gå museskritt hjem. Magen er steinhard, gjør vondt og får murringer. Dette kommer igjen på ettermiddagen. Ser det er mest når vi er alene. Mye bæring, herjing, bøy og tøy. Jeg har ikke tenkt at dette er unormalt i allefall. Minnes jeg hadde det slik sist også.
Frenzia Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Jeg hadde også slik sist. Legene svarte meg ikke skikkelig, og jeg trodde dette var normalt. Jeg fikk ingen råd, jeg slappet ikke av, fortsatte i 100% stilling, og endte på fødestua med for tidlig vannavgang i uke 32. Jeg fikk riestoppende sprøyte og lå der i neste to uker før jeg fikk en infeksjon og de utførte hastesnitt. Denne gangen blir jeg derfor fulgt opp skikkelig, eller dvs; de sier at de skal følge opp skikkelig. Terskelen min for å ringe noen om hva som helst er i alle fall lavere. Vil helst ikke bli værende på sykehus i en måned slik som sist når jeg har en 4-åring hjemme. Blir helt stressa av å høre om andre som har mye kynnere og mensenmurringer, ser for meg at vannet deres kan gå når som helst. Men slik er det jo nødvendigvis ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Takk for svar... Ringer legen imorgen. Ønsker ikke å føde i uke 27:/ Har hatt mye kynnere i de andre svangerskapene, men de føles annerledes nå, og har ikke vært i kombinasjon med mensmurringer før nærmere fødsel de andre gangene. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå