Gå til innhold

Er jeg den eneste som reagerer!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Http://stinemariels.blogg.no

 

Hun er jo nesten aldri sammen med sønnen sin? Nå har hun vært på en ukes tur i new york, og skal tilbake igjen i februar.

Hun er ute nesten hver helg og tar seg fri daglig for å ta solarium/shoppe/fikse neglene.

 

Jeg synes bare det er så trist. Har en gutt på hennes alder og jeg har enda ikke dratt fra han. Føler ikke noe behov for det heller.

 

Synes synd på stakkars gutten hennes. Jeg vil ikke hetse henne som person, jeg bare skjønner ikke hvordan hun greier det.

Er det ingen plass i hjertet hennes det gjør vondt når hun drar fra ungen og plasserer han hos andre så ofte som hun gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er langt fra den eneste som reagerer. Det er ikke alle som blir voksen og som tar ansvar når de får barn. Synd på barnet som alltid blir satt bort til andre:(

Skrevet

Kanskje barnet er hos faren?

Skrevet

Kanskje barnet er hos faren?

 

barnet er litt rundt omkring. litt hos faren, litt hos bestemor, litt hos venner osv.

det skriver hun selv på bloggen.

 

om barnet enda hadde fått være hos pappa så hadde ikke så mange reagert, tror jeg, men å bli en kasteball hit og dit når mor igjen er på tur kan neppe være bra eller stabilt for en liten gutt.

Skrevet

Å ta seg en "fri helg" i blant er lov, eller alene tur pÅ shopping med venner. Men hele tiden som det virket som nÅr jeg skummet over bloggen, blir feil...

Skrevet

Reagerer mer på blandingen av halvpornografiske bilder og babysnakk.

Skrevet

Kanskje barnet er hos faren?

 

barnet er litt rundt omkring. litt hos faren, litt hos bestemor, litt hos venner osv.

det skriver hun selv på bloggen.

 

om barnet enda hadde fått være hos pappa så hadde ikke så mange reagert, tror jeg, men å bli en kasteball hit og dit når mor igjen er på tur kan neppe være bra eller stabilt for en liten gutt.

 

Ok, da skjønner jeg. Hadde han bare vært hos faren hadde det ikke vært så ille, men om det er hos flere så er litt verre.. Hun er nok ikke helt moden nok til å være mor enda (virker det som)

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Hva forventet dere av en Paradise Hotel-deltagwr? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...