Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Denne er så fin! Kan dere melodien? Noen som kan si om teksten jeg har er riktig? Fant den på internett, husker deler av første vers fra jeg var lita. "Voggesong for reinkalven" Langt innpå vidda under fjell, ein reinkalv ligg og blundar. Med mulen gjøymd i mor sin fell, mens dagen bort seg skundar Hør vinden suser gjennom lyng og til den tonen mora syng ein voggesong for ungen. God natt god natt, no er det ti' for alle små å drøyma snart luskar reven fram frå hi kvar skal seg haren gjøyma Kan hende kjem han hit til meg og spør om han kan bli hos deg den lange mørke natta. Og oppi rogn heng flaggermus og held seg fast med tåa. Er redd for ørna vil i hus og stenge dør med slåa. Så slår ho ned sin paraply, kryp inn i den å finn seg ly I aller innste kråa. På høge hamar ørna sit og skrik si song mot fjellet Men vær 'kje redd ho kjem ikke hit Ho reiret sitt skal stelle For der ligg hennar ungar tre Ho vaktar dei som eg gjer deg Så inkje vondt skal hende Sjå dagen daler steg for steg frå fjelltopp lyser snøen. Og solen går og bader seg kvar natt i svale sjøen. No harepus og flaggermus og ørneungar Er i hus..då kan me alle sove!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Skal vi skrive inn notene her da mener du? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå