Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har vært gravid før, har nå et barn på 4 år. I det svangerskapet var jeg plaget med alt mulig (kvalme,humørsvingning,hyppig vannlating, halsbrann,svimmelhet osv.) Nå bruker jeg p-plaster, har hatt helt regelmessig mens, men så pluttselig ble den veldig uregelmessig, begynner å blø når jeg bruker plasteret, i stede for den uka som er plasterfri.. helt merkelig siden jeg har brukt det lenge nå og det har vært regellmessig. Fikk pluttselig veldig humørsvigninger!! som jeg ikke klarer kontrollere, akkurat som da jeg var gravid, skjønte ikke va det kunne være, en sein bivirkning av plasteret???? har også fått menslignende smerter i magen, men det værste er at det kjennes ut som det er liv i magen. kjennes helt ut som da jeg var gravid å kjente første tegn til liv, har aldri følt noe slik utnom da jeg var gravid, er jo en veldig spesiell følelse... når jeg ligger på rygg kjenner jeg det ofte... ble litt satt ut, fordi man er vell bra langt på vei når man kjenner liv??? Føler meg på en måte skikkelig dum som innbiller meg at jeg er gravid...bruker jo prevensjon og har mensen, så hva er sannsynligheten da? kan jo bare ta en test, men prøver å si til meg selv at jeg ikke er gravid, vet bare ikke va det kan være med magen min??? er så skremmende likt fosterbevegelser på følelsen :S Hadde foresten kjempeliten mage sist jeg var gravid, så har ikke merket noe på å blitt større heller......... er det mulig å bli gravid uten noe særlig plager som kvalme osv foresten?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Akkurat som jeg skulle skrevet dette innlegget selv. Jeg har brukt plaster i mange år nå og har aldri vært sen med mensen. Før nå.... Skulle hatt den på søndag men har enda ikke kommet. Har hatt murring i magen siden fredag og vondt nederst i ryggen. Gikk to dager uten plaster ( hadde glemt å hente ut ny resept) Kjenner det bobler i magen og vet ikke om jeg bare innbiller meg kvalme eller om jeg virkelig er det. Magesmertene og ryggsmerter er der hvertfall og selv om testen jeg tok visste negativ så er jeg livredd enda.... Kunne ikke hjelpe deg men vi er to i samme båt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå