Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Hva med et navnbytte: "Det nye navnedebatt-forumet", i steden for "Anonymforum"? Like greit å skifte, eller?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Det som er så supert er at du kan se hva et innlegg handler om før du åpner det. Og på den måten kan du selv fritt velge om du ønsker å lese det eller ikke. Genialt, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Og det finnes allerede et eget forum til det; Navnedebatten! Gå inn der å diskuter navn med noen som allerede er der for å diskutere navn. Du kan også være anonym der, så ingen unnskyldning;)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Det er jo ikke en kjeft på "navndebatten". Det er lite nok aktivitet her også, men her er det nå ihvertfall noen innom i ny og ne, så jeg skjønner utmerket godt at de som lurer på navn spør om det her inne. Jeg har ikke lagt ut noen navnetråd selv, men guuuuud så lei jeg er av dere grinebitere som skal bitche om hva andre spør om og ikke. Hvis vi går gjennom innleggene som ligger her på anonym kunne nok 90 % av dem vært plassert i et annet forum hvor det antagelig hører mer hjemme. Ikke bare navntrådene.
Frenzia Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Jada, masa, 22.49, men personlig tror jeg ikke det blir noe mer aktivitet på anonymforumet her når hele førstesiden er dekket med overskriften. "Hva synes du om navnet..." Nå som det er mindre tråder per side, så forsvinner jo mangfoldet litt. Du er vel litt enige i oss bitchende grinebiterne, vel? He, he?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå