Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Ja, hadde du en koseklut? Hva het den, og hva var det? Bilde? Jeg hadde en liten kaninbamse med en rangle inni. Ranglen har vært ødelagt siden jeg fikk den, og jeg fikk den av mamma når jeg lå på sykehuset. Den var grå, men pga at den ble så skitten, så byttet mormor trekk på den iblandt. Han het kos, og vi var faste følgesvenner til jeg var 9år. Han lurte meg til å gjøre masse rart, alle ville påfunn jeg hadde var selvsagt hans feil. Om jeg husker rett så fikk han "husarrest" en gang, han måtte sitte i barbiehuset hele dagen, og det var nok verst for meg, som da var 6år..
Junifrue Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Jeg hadde en liten gråspraglete pusekatt jeg fikk da jeg var 8 mnd. Den heter Prikken og i dag bor den på datteren min sitt rom:) Den er ganske fillete, knappenesa er erstattet med en sydd en, halen er sydd på igjen og det er vel ikke et sted den ikke er sydd sammen på en eller annen måte. Den bodde i senga mi til den ble erstattet med mannen igrunn Hadde en til som jeg fikk da jeg var eldre, et stort ekorn som het Ekorn-Jens. Den mangler mye av fyllet sitt nå og bor samme stedet som Prikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå