Mrs. Kaizer Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Tenker å kjøpe dette til 2,5 åringen min og plassere 1 åringen i besafe izicomb. sete som vi har. Ser for meg at two wayen kanskje er litt mindre enn besafe bakovervendt? Har ikke plass til to svære seter i bilen vår, så da må 2,5 åringen settes forovervendt. Det er egentligt ikke vi helt klar for... Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Twoway elite er helt topp, synes vi. Vi har kjøpt den ekstra støtteputa til hodet, for sikkerhets skyld. Vi har en ganske lien bil, så vi ville heller ikke ha en stor stol. Vet flere som har den og er fornøyde. Sikkerhetsmessig er den super, og den skal også være enkel å flytte og montere, men ikke spør meg for det er mannens jobb.
Tøssa Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Twoway elite er helt topp, synes vi. Vi har kjøpt den ekstra støtteputa til hodet, for sikkerhets skyld. Vi har en ganske lien bil, så vi ville heller ikke ha en stor stol. Vet flere som har den og er fornøyde. Sikkerhetsmessig er den super, og den skal også være enkel å flytte og montere, men ikke spør meg for det er mannens jobb. hvordan er denne ekstra støtteputa, min mor har akkurat kjøpt det som ekstra setet i sin bil. Setet virker greit nok, selv har jeg valgt briatax multitec og synes det er hakket bedre sikkerhetsmessig med hensyn til fx sidekollisjon. men guttungen som er 2,5 år har bedre plass til beina i et twowayelite enn multitec
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Biteringen - Ekstra nakkestøtte for Britax Two-Way og Hi-Way Den er for de minste barna, tror jeg. Gir i alle fall ekstra comfort og en følelse av ekstra trygghet. Men om den har noe å si på trygghet tviler jeg egentlig på. Men comfort er også viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå