Gå til innhold

Er Britax two way elite en bra bilstol?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kjøpe dette til 2,5 åringen min og plassere 1 åringen i besafe izicomb. sete som vi har. Ser for meg at two wayen kanskje er litt mindre enn besafe bakovervendt? Har ikke plass til to svære seter i bilen vår, så da må 2,5 åringen settes forovervendt. Det er egentligt ikke vi helt klar for... Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Twoway elite er helt topp, synes vi. Vi har kjøpt den ekstra støtteputa til hodet, for sikkerhets skyld. Vi har en ganske lien bil, så vi ville heller ikke ha en stor stol. Vet flere som har den og er fornøyde. Sikkerhetsmessig er den super, og den skal også være enkel å flytte og montere, men ikke spør meg for det er mannens jobb. :P

Skrevet

Twoway elite er helt topp, synes vi. Vi har kjøpt den ekstra støtteputa til hodet, for sikkerhets skyld. Vi har en ganske lien bil, så vi ville heller ikke ha en stor stol. Vet flere som har den og er fornøyde. Sikkerhetsmessig er den super, og den skal også være enkel å flytte og montere, men ikke spør meg for det er mannens jobb. :P

 

hvordan er denne ekstra støtteputa, min mor har akkurat kjøpt det som ekstra setet i sin bil. Setet virker greit nok, selv har jeg valgt briatax multitec og synes det er hakket bedre sikkerhetsmessig med hensyn til fx sidekollisjon. men guttungen som er 2,5 år har bedre plass til beina i et twowayelite enn multitec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...