Novadona Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Ringte å sjekket prisen på arken i bergen, en tannlege som har kveldsåpent. Finnes det ikke noe rimligere? Kan ikke gå på dagen, for lille mini kan jo ikke være med.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Sjekk dagpris, og regn på om det er billigere å betale for barnepass. Barnepass kan foregå på venterommet.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Nå holder ikke tannlegene jeg jobber for til i Bergen. Men hos oss tar de ca. 900 kr. for sjekk, rens, puss og bilder. Tannpleier er enda litt billigere. Hos oss er det samme pris på ettermiddag/kveld som på dag. Men får du ikke barnevakt den lille stunden det tar? Hva med å ta med barnet i vogna? Ta timen i sovetiden til den lille? Mange hos oss som kommer med små- og store barn.
3 er nok! Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Mener ikke å gni det inn, men jeg betalte 149 kr for sjekk og rens i dag. Tilbud gjennom groupon.no:) hvorfor kan ikke mini være med? Hvor gammel er han/hun?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Betalte 750,- sist jeg var og det var for røntken, sjekk og rens (hadde litt tannsten). Er nok dyrere på kveldstid, ja.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Her betaler jeg 600,- for sjekk, røntgen, rens. Kan til tider være lønnsomt å bo i bygde-norge:)
Novadona Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2012 Mini er bare fem uker og tar ikke smokk. Hun henger konstant på puppen. Tror kanskje bare jeg venter til februar, da skal vi på ferie til min mor i ei lita bygd. Må ringe å høre, for man trenger jo en time mest sannsynlig i etterkant av kontroll også. Har gått gjennom to tette graviditeter, så det er på tide med sjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå