Gå til innhold

Vestibulitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som har kjennskap til dette? Har plagdes med underlivet mitt i mange år, men bare fått beskjed om at det er/eller sikkert er soppinfeksjon av fastlegene mine..har gått på kur på kur med canesten og lignende. Nå kom jeg helt tilfeldig over en side på nett som beskrev Vestibulitt og kjenner meg veldig igjen i at det er svie/brennende følelse akkurat i skjedeåpningen + +. Føles nesten som en lettelse å lese om det og kjenne seg så veldig igjen for kanskje finnes det endelig en løsning/forklaring mot plagene mine. Men så er spørsmålet, må jeg til legen min for å få henvisning til gynekolog for å få sjekket dette evt? Føler legen min bare avviser meg med at det er soppinfeksjon hver gang jeg prøver å ta opp plagene mine.. må jeg evt dra til privat gynekolog, eller kan man kontakte sykehuset direkte selv og få time der?

Setter kjempestor pris på det hvis noen sitter med kunnskap om dette, vet liksom ikke helt hvor jeg skal henvende meg for å bli tatt seriøst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om henvisning til rikshospitalet, der jobber gynekolog,fysioterapeut og hudlege med den problemstillingen:) lykke til!

Skrevet

Bor i Trondheim men kan sikkert be om henvisning til St. Olavs? Er bare så redd legen min ikke skal ta det seriøst og ikke ville henvise meg siden hun tydeligvis mener det bare er soppinfeksjon :(

Skrevet

Bor i Trondheim men kan sikkert be om henvisning til St. Olavs? Er bare så redd legen min ikke skal ta det seriøst og ikke ville henvise meg siden hun tydeligvis mener det bare er soppinfeksjon :(

ALLE leger skal ha hørt om det nå. Det verste du kan gjøre er å gå på soppmidler faktisk! Lurer på om det bare er riksen som driver med det..er fastlebrn vanskelig er det jo bare å gå til privat gyn!
Skrevet

Ja leste at det å gå på soppmidler bare gjør ting verre så irriterer meg nå at legen min mange ganger har sagt at jeg bare skal kjøpe canesten uten engang å undersøke meg. Har vært plaget i årevis og i det siste tatt en canestenkur minst en gang i måneden.. men skal bestille legetime, forhåpentligvis går det greiere enn jeg frykter, jeg er bare ikke så tøff så er litt redd for å bare bli overkjørt og ende med å gå ut derfra uten hjelp. Tenker på privat gyn, men er jo så dyrt, får prøve fastlegen først. Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...