Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Jeg sliter litt med å finne klær som dekker over to kriterier. 1. Ikke får meg til å se svær/feit ut. 2. Ikke får meg til å se ut som jeg går rundt og tror jeg er snadder. Jeg har veldig timeglassfigur, og er i tillegg høyere enn snittet. Med en gang jeg tar på meg plagg som henger litt rett ned fra skuldrene, er litt posete el, så ser jeg ut som om jeg veier det dobbelte av hva jeg gjør fordi jeg har brede skuldre og stor byste, og så igjen runde hofter. Går jeg derimot med ettersittende plagg føler jeg ofte at jeg blir for utfordrende kledd fordi figuren viser så veldig da med nevnte store bryster og runde hofter, men nå med markert smal midje. Jeg kan f.eks ta på meg en helt vanlig singlet som på damer flest bare ser pen ut, men på meg blir det utfordrene. Såpass at jeg er blitt fortalt av sjefen min at jeg ikke bør kle meg slik på jobb fordi det er distraherende. Og dette er helt vanlige og normale klær som mange av mine kollegaer går med, hr til og med noen helt make klær som en, men på meg ser de bare mye mer utfordrende ut pga måten jeg er formet på. Men så har jeg ikke lyst til å gå med store og flagrende plagg heller som gjør at jeg fler meg feit. Hvordan bør man kle seg når man har slik figur som jeg har? Hva gjør dere andre med veldig timeglassfigur?
helene0: jan09+jun11 Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Jeg synes det ofte kan se pent ut med en singlet under en klassisk skjorte, gjerne med et belte der det er som smalest. Da får du dekket mer enn ved å bare bruke singlet, samtidig som du viser formen mer enn om du har vide plagg. Bukser og skjørt med høye liv og litt vide ben kan også være et alternativ Håper du finner frem i jungelen og finner en stil du er komfortabel med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå