Gå til innhold

Hvordan lage en gutt når man planlegger graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 jenter og planlegger å bli gravide med sistemann. Jeg ønsker å få en sønn nå siden det er siste vi skal få, ikke misforstå meg. Jeg ville vært like glad om jeg fikk ei lita tulle til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutte-sædceller er kjappere og lever kortere enn jente-sædceller, så da bør du ha sex ved eggløsning eller litt etter. Hvis du har sex før eggløsning så dør guttene og jentene har rukket fram... Men litt vanskelig å time dette da, men muligens lettere å lage gutt enn jente, da du har sex etter eggløsning for å få gutt. Den vet en jo når en får/hadde. Vanskeligere å time sex før... Men dette er bare teori da.

Skrevet

Masse, masse, masse sex. Hver dag rundt eggløsning, og gjerne doggy-style.

Skrevet

Har også lest at jentecellene er mer utholdende, og guttecellene er raskere. Det er derfor mer sannsynlig at jentecellen "vinner" om cellene må reise langt, eller vente i dagevis på eggløsning. Sæden bør ejakuleres så langt inne i deg som mulig, slik at de raske guttecellene har best mulig betingelser for å nå frem først ;) Men om dere allerede har to av samme kjønn, så er jeg ganske sikker på at det er mest sannsynlig at nr 3 også blir ei jente. Lykke til hvertfall .)

Skrevet

Har hørt sex nærmest mulig eggløsning da guttecellene er raskere. Og "ferske" celler, altså at de ikke har levd lenge i pungen til mannen, ettersom jentecellene holder seg der lenger enn guttecellene før de resignerer slik at det ikke spyttes ut flere jenteobjeter enn gutteobjekter :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...