Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Har 2 jenter og planlegger å bli gravide med sistemann. Jeg ønsker å få en sønn nå siden det er siste vi skal få, ikke misforstå meg. Jeg ville vært like glad om jeg fikk ei lita tulle til.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Gutte-sædceller er kjappere og lever kortere enn jente-sædceller, så da bør du ha sex ved eggløsning eller litt etter. Hvis du har sex før eggløsning så dør guttene og jentene har rukket fram... Men litt vanskelig å time dette da, men muligens lettere å lage gutt enn jente, da du har sex etter eggløsning for å få gutt. Den vet en jo når en får/hadde. Vanskeligere å time sex før... Men dette er bare teori da.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Masse, masse, masse sex. Hver dag rundt eggløsning, og gjerne doggy-style.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Har også lest at jentecellene er mer utholdende, og guttecellene er raskere. Det er derfor mer sannsynlig at jentecellen "vinner" om cellene må reise langt, eller vente i dagevis på eggløsning. Sæden bør ejakuleres så langt inne i deg som mulig, slik at de raske guttecellene har best mulig betingelser for å nå frem først Men om dere allerede har to av samme kjønn, så er jeg ganske sikker på at det er mest sannsynlig at nr 3 også blir ei jente. Lykke til hvertfall .)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Har hørt sex nærmest mulig eggløsning da guttecellene er raskere. Og "ferske" celler, altså at de ikke har levd lenge i pungen til mannen, ettersom jentecellene holder seg der lenger enn guttecellene før de resignerer slik at det ikke spyttes ut flere jenteobjeter enn gutteobjekter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå