Gå til innhold

Hva syns dere om Dexter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke si hva som skjer, har bare kommet til sesong to. Men det er en skikkelig kul serie og digger fyren :)

Det er meningen at man skal være "på hans lag" eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dexter er en typisk antihelt, så ja, det er meningen at vi skal være på hans "lag" ;)

 

Jeg liker den serien veldig godt, spesielt sesong 1 og 5 var sånn at vi bare raste oss gjennom dem. Gleder meg veldig til sesong 6 er ferdig nå. Kos deg!

Skrevet

Elsker Dexter. Venter på neste sesong. Men det tar så lang tid!!

Skrevet

Syns Dexter er knusedeilig! Hehe... Selv har jeg et litt mer nyansert forhold til ham. Heier absolutt ikke på ham i alle aspekter av hans personlighet, og han gjør også noen skikkelig brølere etterhvert. På andre måter er han jo veldig god og gjør så godt han kan. Men jeg tror nok meningen er at seere skal reflektere over handlingene hans etterhvert som han utvikler seg, og ikke utelukkende heie på en massemorder bare fordi han er hovedpersonen.

Skrevet

Beklager, klarer ikke å se noe som er verdt å bruke tid på med den serien.

Grusom synes jeg! Sett to tre episoder, og det holdt i massevis.

Skrevet

Elsker dexter og det blir bare bedre og bedre:)

  • 2 måneder senere...
Gjest AnneS
Skrevet

Absolutt ELSKER Dexter! Så originalt og creepy at det er en fryd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...