Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Selv om man bare har fått vært sammen med de i 3-4 timer i løpet av dagen?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Joda, men det er jo litt trist at det skal bli sånn da.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Ja, det er jo det. Får dårlig samvittighet når jeg er litt lettet over at barnetv begynner og man kan sette seg ned og snart ha litt alenetid. Det er helt fantastisk å være sammen med barnet og jeg nyter hvert sekund, men det er veldig deilig når hun legger seg også. HI
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Selvsagt, så lenge det bare skjer en gang innimellom. Dersom det er sånn nesten hver dag tror jeg det er på tide å gjøre noen endringer i livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 JA! er mitt svar. Herregud ikke ha dårlig samvittighet for det! Det er da slitsomt å ha barn. Man yter sitt beste som forelder mens de er oppe og etterpå må man få glede seg til å hvile litt.
Gjest irismor Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Hvis jeg skal kunne yte mitt beste for barnet hele tiden, så er det klart man trenger et pusterom for å innhente litt energi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå