Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Skal dekke mat til 4 stk. Har fylt opp bilen med bensin. Kan dette gå?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 slik har vi det nesten hver mnd akkurat nå..... klarer det igruuunn ikke, så hver mnd tar jeg fra sparekonto (som jeg egentlig har forbudt for meg selv,) og skal sies jeg er KJEMPE SINT på meg selv hver gang jg gjør det, men av og til må man. når jeg blir "rik" skal jeg sette alt tilbake. er snakk om mange mange tusen. Meeen over til spm, det KAN gå, hvis du spiser ut av fryser osv og ikke unner dere noe som helst ekstra, enn det viktigste
☆☆☆ Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Skulle gå utmerket det, det tilsvarer jo å ha 4600 til mat til en hel måned. Det er bare å senke kravene litt i disse ukene, og bruke frossengrønnsaker, frossenfisk og annen billig mat. Bak brød selv (uten ferdigpose) og bruk billigvarene i butikken. First price er både bra og dårlig alt ettersom, man må bare finne ut hva som går an og ikke. Ikke kjøp saft, brus og godteri. Det er faktisk ikke billig med usunn mat, man bare tror det.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Får gjøre det beste ut av det Flere som begynner å gå tom for penger? HI
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Rema 1000 har mye billig middag. I dag kjøpte jeg 7 middager + brød, melk ,mme og div andre små ting for 400 kr
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Det går nok bra, bare planlegg innkjøpene dine i forkant. Evt følg med om det er tilbud på noe:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #7 Skrevet 16. januar 2012 Det går helt bra, vi har 4 barn, å lever på budsjett hver mnd. Bruker ca 1000,- hver mnd på mat og bensin, forrige mnd ble det faktisk 200,- igjen De pengene sparer vi, å bruker på noe gøy til barna.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #8 Skrevet 16. januar 2012 1000 kr pr mnd på mat og bensin var jo veldig lite da! Hvordan får dere til det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå