ellen-propellen Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Er som en fisk uten sykkel. Dagens gullkorn
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 mens en mann uten kvinne er som en hest i stige, eller som vi sa der jeg vokste opp, Hæst i ståggå.
Gjest irismor Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 En kvinne uten mann er en fornuftig kvinne
blond Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 En kvinne uten en mann er verre enn en kvinne uten to menn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå