Gå til innhold

Hva spiser du som ikke alle andre spiser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best kjøttpølser og grillpølser rå.

Kald boks lapskaus

Lungemos

Lever i fløtesaus

Korni med kefir

 

Jeg syns makrell i tomat lukter veldig godt, men spiser det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer i med full hals om rå pølser. For tiden går det i kalkunpølser, og de herlighetene er det som gjør at jeg fremdeles kan amme uten å svinne hen til et beinrangel. Lungemos er rågodt. Blodpølse også. Noen synes jeg er rar som elsker sort og grønn oliven i salat. Kapers er godt. Artisjokker er også gode i salat. Appetittsild til egg og kaviar er veldig godt. Lever trodde jeg alle spiste?

 

Kefir er til kavring. Hva er korni?

 

Jeg synes peanøttsmør lukter sinnsykt deilig, og kjøper av og til en boks. Men når jeg spiser det liker jeg det ikke. :P

Skrevet

Korni er flatbrød. Jeg knuser det i en bolle og heller kefir oppå.

 

HI

Skrevet

Bløte knekkebrød.. Smører de i 6 tiden på morgenen og spiser de i 12 tiden. Elsker det :)

Skrevet

Spiser faktisk det aller, aller meste. Er grei å invitere på mat, har ikke opplevd å bli sittende og pirke i maten..

 

Brunost med forepølse på rundstykker er visst spesielt, er jeg blitt fortalt..

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg spiser knekkebrød med peanuttsmør, hinning og banan! NAM! det anbefales skikkelig snacks =)

 

jeg bruker sennep på/til alt, i salater har ejg det i dressingen, pølse med sennep skipper gjerne ketchup, toast med sennep MM!

 

rå champignon syntes ejg er kjempegodt, mange som syntes jeg er litt rar når de ser meg kjøpe sopp for å spise de rett fra posen..

 

ingefær syntes jeg er godt å knaske på.

Skrevet

Ål, både stekt og røkt.

Skrevet

Ål, bÅde stekt og røkt.

 

Hvor fÅr du tak i det? Endte opp med Å mÅtte spesialbestille en her, og det ble dyyyrt. Men fikk en hel røkt Ål ogsÅ da. :)

Skrevet

Fisker selv, med åleruse :)

Skrevet

-Kan spise et helt glass med grønn pepper til kos.

-Bruker MYE tabasco på min egen mat.

-Liker overkokte nudler, slik at den blir gjørmete.

-Kan spise et helt glass med grønne oliven til kos.

-Elsker å spise kjøttpålegg rett fra pakka.

 

:)

 

Glad i det sterke og bitre ;)

Skrevet

Som barn spiste jeg mye nugatti med majones :) kaloribombe!

Gjest irismor
Skrevet

Vafler med smør, leverpostei, agurkskiver med litt salt på.

Skrevet

Brødskive med smør, fiskepudding, grillkrydder, kaviar og majones. Topper det hele med en agurkskive.

Skikkelig god jalla-sandwich!

 

Høres jo ikke ut som en delikatesse, men det er det altså :)

Skrevet

Jeg spiser skive med bringbærsyltetøy og smeltet ost oppå.

Mmm..

Skrevet

En skål med mandler, mørk sjokolade, eplebiter, kanel, sukrin og......MELK. Mmmmmm, sitter å gomler det i meg nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...