Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 http://www.dagbladet...lling/19754554/
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Først og fremst tenker jeg at vi kun hører en side av saken her... Dernest tenker jeg at dette høres horribelt ut; drasse lille barnat land og strand rundt annenhver uke. Jeg ser at det fokuseres mye på far i denne artikkelen, men hva med ungen?? Mor og far Mååå kunne samarbeide og en part bør absolutt ikke flytte laaangt unna når det blir slutt. Men som sagt, vi mangler mors historie..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Det må da være mulig for en av de å flytte nærmere den andre slik at det ikke blir så mye stress for barnet!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Jeg tenker at det er utrolig sært at Dagbladet har åpent kommentarfelt i en slik privat sak når mor velger å ikke stå frem i media.
Tauriel Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Så en genial kommentar i kommentarfeltet der de lurte på hvorfor tok ikke far og skaffet seg ei pendlerbolig der nede? Han kunne jo pendle, få pendlefradrag og jobbe hjemme fra som var vist mulig etter han som kommenterte hehe
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Jeg synes det er irriterende at mor blir fremstilt som "egoistisk" eller lignende fordi hun har valgt å flytte. Ettersom hun har flyttet så langt, er det jo sannsynlig at det er derfra hun kommer, og har familie og venner der. Kanskje hadde hun bosatt seg med sin eks i hans hjemby og omgangskretsen hovedsaklig bestod av hans venner, da forstår jeg veldig godt at hun velger å flytte ved et brudd. Selv vurderer jeg sterk å flytte nå, fordi jeg ønsker å bo nærmere min familie. Noe som muligens vil føre til at jeg blir fremstil som en heks i bf omgangskrets..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå