Gå til innhold

Noen fra Trondheim som har lyst å treffes?


Bun in th'oven

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen fra Trondheim som skal føde i mars? Lurer på om noen av dere har lyst til å møte opp, enten før eller etter at babyer komme?

 

Jeg og samboeren min er engelsk, vi bor på Rosenborg og forventer vårt første barn på 17.mars:) Det blir bra å få kontakt med andre mammaer og babyer som har lyst å 'hang out' under permisjonstid!

 

Nicola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra at dere har lyst aa moetes:) Jeg er i England denne uke og neste uke og, mammaen min er dessverre syk saa jeg tar sjansen aa besoeke henne foer jeg naar 36 uke og kan ikke fly lengre!

 

Har lyst aa moetes naar jeg kommer tilbake. Er kun 20% sykemeldt men jeg jobber mye hjemmefra saa det er mulig for meg aa moetes i uken:) Hva med tirsdag 7.februar? Hvor er best for dere aa moete? Solsiden eller byen, samme for meg.

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at dere har lyst aa moetes:) Jeg er i England denne uke og neste uke og, mammaen min er dessverre syk saa jeg tar sjansen aa besoeke henne foer jeg naar 36 uke og kan ikke fly lengre!

 

Har lyst aa moetes naar jeg kommer tilbake. Er kun 20% sykemeldt men jeg jobber mye hjemmefra saa det er mulig for meg aa moetes i uken:) Hva med tirsdag 7.februar? Hvor er best for dere aa moete? Solsiden eller byen, samme for meg.

 

Gleder meg!

 

Så hyggelig :) Håper det går bra med moren din, og at du kommer deg tilbake igjen :) Jeg har siste arbeidsdag 7 feb,hva med ons 8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har endret planen min fordi mammaen min var lagt inn paa sykehus i gar. Naa flyr jeg tilbake paa torsdag 9. Mulig dere kan moete uken etterpaa? Eller dere moeter paa torsdag 9. og vi kan moeter igjen uken etter? Beklager forsinkelser men saann er livet :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra :) vi kan finne en dag neste uke,jeg kjenner det nærmer seg nå og har ganske lite energi om dagen.Men tror jeg skal klare en kaffe i byen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, nå er jeg endelig tilbake i byen! Hvilken dag passer best for dere? Jeg kan ikke torsdag eller fredag, ellers er jeg fleksibelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...