Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Har nå begynt på noka dietten.. Vet jo at pulver (barer, nudler og div annet og da ) dietter er forhatt.. Og de fleste sier man går opp igjen med en gang. Men det er vel visst man ikke legger om kostholdet og fortsetter på det gamle?? Jeg er lat, lat og atter lat blitt nå.. Pga manglende søvn hele tiden. Finner ikke motivasjon eller tid til og trene noe særlig.. Flere som føler det sånn? Tenkte jeg da skulle prøve dette som en kickstart.. Er det noen som kan dele sine erfaringer? Hvis jeg ser nedgang, så får jeg kanskje litt mer motivasjon... For akkurat nå er jeg helt motløs..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Fungerte veldig bra på meg! Jeg er nå nettopp ferdig, og har startet med "vanlig" mat, spiser mindre, sunnere,og oftere. Si ifra hvis du mangler noen ting, jeg sitter igjen med alt for mye.hehe
LilleBille:') Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Koselig og høre noe positivt, da jeg nesten kun har hørt negative ting Hva ble resultatene dine, slik du ville? Hvor lenge gikk du på det? Jeg skal spise 1 normalt måltid om dagen Middag (sunt)
LilleBille:') Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Ja, jeg er jo hi Trengte vel egentlig ikke anonym knappen øverst
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Du går ned i vekt og deretter går de aller fleste opp i vekt til litt mer enn startvekten i løpet av ca 2 år. Jeg har ikke forsøkt dietten selv, men har flere veninner som har brukt den. Ingen av dem har holdt vekten etter at de har begynt å spise "normalt" igjen.
LilleBille:') Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Den skjønner jeg Det er jo fordi kroppen vil streve etter og komme tilbake til den "normale" vekten igjen, så man må jobbe hardt. Men det er jeg klar for, så lenge jeg ser at det går nedover Mange som går opp igjen, men da handler det jo om at man må prøve seg litt fram når det gjelder kalori-inntak, Se hvor mye som skal til før du starter og gå opp igjen og regulere det etter det.
LilleBille:') Skrevet 16. januar 2012 #7 Skrevet 16. januar 2012 Kroppen blir kanskje litt i *sparebluss* Når man inntar så lite som litt over 1000 kcal daglig. Det er jo derfor kroppen tar til seg så mye som mulig når det er slutt vel.. Iallefall mine tanker om det Så forsiktig bør man være etterpå!
Gjest mela<3 Skrevet 16. januar 2012 #8 Skrevet 16. januar 2012 Jeg tok den for over 10 år siden. Gikk ned de 8 siste kg etter graviditet på kuren. (Under 3 mnd tok det) De kiloene kom ikke på igjen etterpå MEN var nøye med lite inntaket etterpå da. Så joda, det finnes nok noen solskinnshistorier ja!
LilleBille:') Skrevet 16. januar 2012 #9 Skrevet 16. januar 2012 Så bra Kjempemotiverende og høre * mela<3 *
Guttaboys Skrevet 16. januar 2012 #11 Skrevet 16. januar 2012 Jeg går på den nå. Eller, jeg drikker kun shaken. Spiser middag, og av og til knekkebrød. Har ingen problemer med å gå ned i vekt. Det sier seg selv, når man får i seg mindre kalorier enn man forbrenner. Men som andre også skriver, så fort man spiser vanlig, går man opp igjen. Hvis jeg koser meg en dag eller to i helgene, så kan jeg gå opp 2 kg den helga. Så "ømfintlig" er det... Så hvis du klarer å endre livsstil for godt, er det en god slankekur, synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå