Gå til innhold

Se på meeeeeg!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jaggu har jeg fått bilde, takk til LykkeFryd - idel fryd og lykke følger nå min profil. Gakk nu hen og gjør likeså - de lilla trynene er vederstyggelige og vi blir neppe kvitt funksjonen igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

ÅÅÅ jeg anerat dette blir hard to follow.. Gi meg litt tid og kaffe

Skrevet

Faen...det går åpenbart ann å bli en FOR skinny bitch. Hmm må byttes.

Gjest sug lut
Skrevet

Jaggu har jeg fått bilde, takk til LykkeFryd - idel fryd og lykke følger nå min profil. Gakk nu hen og gjør likeså - de lilla trynene er vederstyggelige og vi blir neppe kvitt funksjonen igjen.

Forøvrig lurer jeg nå på om ikke mitt bilde i utgangspunktet var en Apetit-kreasjon?
Gjest sug lut
Skrevet

ÅÅÅ jeg anerat dette blir hard to follow.. Gi meg litt tid og kaffe

Hansken er kastet, kjære - gleder meg til koffeinet og klokka har gjort sitt!
Gjest sug lut
Skrevet

Faen...det går åpenbart ann å bli en FOR skinny bitch. Hmm må byttes.

Hehe, fyrstikkmenneske?
Skrevet

Der ja, nå er jeg i visuell form her inne jeg også... Takk for inspirasjonen. (Hadde aldri trodd jeg skulle la meg lure til å gjøre noe slikt...) :)

Skrevet

Forøvrig lurer jeg nå på om ikke mitt bilde i utgangspunktet var en Apetit-kreasjon?

Ja, det er det jeg tegnet!

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det er det jeg tegnet!

Blir du ikke stolt nå når du ser det igjen?
Gjest sug lut
Skrevet

Du er definitivt den deiligste dama her, Amandine! Eller - dama med den deiligste hatten!

Gjest amandine
Skrevet

Klassisk og elegant til fingerspissene HÆ HÆ HÆ

Skrevet

]Blir du ikke stolt nå når du ser det igjen?

Jo veldig!!

:-D

Skrevet

Var før deg!

Gjest sug lut
Skrevet

Jaaaavel da, du var før meg - jeg håpa lenge at det kunne bli borte så jeg gadd ikke og gidder egt fortsatt ikke, men siden Pateticas eminente design ble dratt fram (på anonym) ble det jo enkelt. Pragmatisme, rett og slett.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt bilde. Det var sef google som fant det. Men det er altså en lapp på en blomsterpotte med ukjente frø i. Burde vel vært en s etter Blomstre, så det hadde blitt Blomstres åpenbaringer, men pytt. Frøene for 2012 er plantet, jeg er spendt på hva de blir!

Skrevet

Har tenkt, og besluttet at jeg beholder profilbildet mitt.

En skal alltid ha noe å strekke seg etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...