Rose -3. troll i 2012 Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 (endret) Noen som har vært igjennom dette? Jeg har fremdeles 7-9 uker igjen og håper selvsagt at babyen snur seg og at jeg kan gå igjennom en vanlig fødsel. For øyeblikket veksler hun på tverrleie/seteleie, og som jordmor sa; siden de to andre la seg til i hodeleie såpass tidlig, så spørs det om denne tulla ikke har funnet seg tilrette slik hun ligger. Til tross for Stavangerstudien så har jeg fått inntrykk av at det er forferdlig vanskelig i Stavanger å få keisersnitt innvilget ved seteleie. Har forstått det slik at det ikke er noe spørsmål ved tverrleie. Noen som har erfaringer ang dette? Jeg er ikke redd for smerter, ei heller vanlig fødsel, men pga erfaringer fra 2 vaginale fødsler blir det ikke aktuelt å gå igjennom en vaginal setefødsel. Hvis dere fikk ks, hvor lenge før termin ble det utført? Ventet de til fødselen startet selv, eller ble det satt en dato? Håper noen kan hjelpe meg med noe info. Endret 16. januar 2012 av Rose -3. troll i 2012
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Jeg hadde uoppdaget seteleie, dvs jeg fikk det påvist ved kontroll på føden 8 dager over termin.. Jeg fikk valget mellom ks eller vaginalfødsel etter et mislykket snuforsøk...(juni 2008) Ved tverrleie har jeg skjønt det slik at det blir ks uansett men jeg kan ta feil...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2012 Og er det noen som har nektet snuforsøk? I følge jordmoren min er det jeg som bestemmer, og jeg ønsker ikke å forsøke å vende babyen om hun ikke snur seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå