Gå til innhold

Noen fra Skedsmo/Lillestrøm/Nittedal og omegn her?


DinaF

Anbefalte innlegg

Hei =)

Er det noen fra Skedsmo/Lillestrøm/Nittedal og omegn her? Hadde vært hyggelig med et treff syns jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er fra Skjetten, vil gjerne møtes!!! det er en annen tråd her et sted vet jeg, men husker ikke hvor.kanskje vi skal lete den opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg bor i Nittedal og kjenner heller ikke noen her.

Jeg har termin 17.mai. Kunne vi ikke møttes en dag da? Hva med å møtes i Nittedal ettersom at vi er flere herifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er mange fra Nittedal her ja =) Kommer selv fra Hagan.. Med termin 7.juni.. Det er et BIM treff i lillestrøm på onsdag.. Hvis noen vil møtes der? Bli bedre kjent =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange fra Nittedal her ja =) Kommer selv fra Hagan.. Med termin 7.juni.. Det er et BIM treff i lillestrøm på onsdag.. Hvis noen vil møtes der? Bli bedre kjent =D

Jeg kan ikke på onsdag... Men er dere med på et treff til? F.eks møtes på peppes pizza på Mo? Når passer det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange fra Nittedal her ja =) Kommer selv fra Hagan.. Med termin 7.juni.. Det er et BIM treff i lillestrøm på onsdag.. Hvis noen vil møtes der? Bli bedre kjent =D

Jeg kan ikke på onsdag... Men er dere med på et treff til? F.eks møtes på peppes pizza på Mo? Når passer det for dere?

 

Er med på treff på Mo jeg.. Kan alle dager utenom onsdag.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lage et BIM treff så kan vi prøve å få med flere der:) Det var jo flere fra Nittedal her inne også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lage et BIM treff så kan vi prøve å få med flere der:) Det var jo flere fra Nittedal her inne også :)

Gjør det =) Hadde vært hyggelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...