Gå til innhold

Hva syns dere om folk som blogger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere dette er en verre utgave av facebook (nå er jo ikke facebook en blogg, men er jo noen som tror det)? De som blogger legger jo ofte ut mye personlig informasjon om både seg selv, barn og andre familiemedlemmer..

Dere som leser blogger, hvilke blogger liker dere å lese? For eksempel interiør, de som forteller om forskjellige ting de har opplevd i livet som sykdommer, overgrep osv.. Eller bare helt vanlige blogger der man forteller om hverdagen sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke på det som noe spes eller rart lengre, men lurer noen ganger på om det burde vært en slags bloggpoliti som stoppet bloggere som er en fare for seg selv med hva de skriver.. (Bvhatere, noen spesielle unge mødre, eldre mødre som legger ut for mye) Noen folk burde beskyttes mot seg selv.

Jeg liker koslige hverdagsblogger, har 2 faste jeg følger. Er ikke så glad i interiørblogger, da jeg ikke har interrese for det selv, og blir litt misunnelig på dem som får det så bra til. Liker og å lese morsomme blogger ala Konghalvor og Linnea Myrhe sin, selv om de har tapt seg litt i det siste.

Skrevet

Leser noen få hverdagsblogger, som Frøken Makeløs og Fem Piker, og så leser jeg endel samfunnsblogger.

Det er mange blogger som slett ikke er navneleskuende og som kun skriver om eget liv. Om du leter litt i jungelen så er det utrolig mange som tar opp spennende tema, som er kontroversielle, som skaper debatt og som skriver om ting som angår andre enn dem selv.

Skrevet

Har ikke noe imot blogger så lenge de ikke er veldig private. Alt av blogger som dreier seg om noens barn eller kropp, synes jeg er veldig uansvarlig og ikke hjemmehørende i det offentlige rom. Stort sett er blogger veldig kjedelige.

Skrevet

Jeg leser ingen blogger, er bare innpå når det står linker på forumet. Har liten(les null) interesse av å lese om andres liv.

Men nå har jeg startet egen blogg... Det er ikke en blogg om gloss, retting av hår og dagens outfit, men en salgsblogg der jeg prøver å selge noe jeg lager.

Skrevet

Jeg leser noen treningsblogger, og for idrettsfolk er det ofte et "krav" fra sponsorene at de blogger.

Da kommer logoen til sponsorene frem på bloggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...