Gå til innhold

Venner her på forumet...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, sikkert veldig teit spørsmål dette men..

 

monkey.JPG

 

Hvem legger dere til som venner? Har dere diskutert i en tråd på forhånd, og "klikket" etter 3 responderinger?

Det er ikke akkurat så mange kjente her inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt til noen av de som var med å teste forummet sammen med meg.

Skrevet

Har ikke lagt til noen venner, men har ikke noe spes kontakt med noen heller. Er ikke med i en terminklubb, og er så mange på småtroll som jeg ikke har noe forhold til..

Skrevet

Ingen "venner" her, men digger bildet du la ved spm:)

Skrevet

Er det vanlig...? Synes det er deilig med en venneløs sfære! Så slipper jeg å tenke på om jeg mener noe som er direkte støtende for noen jeg har et slags vennskapsforhold til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...