Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Hehe, sikkert veldig teit spørsmål dette men.. Hvem legger dere til som venner? Har dere diskutert i en tråd på forhånd, og "klikket" etter 3 responderinger? Det er ikke akkurat så mange kjente her inne..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har lagt til noen av de som var med å teste forummet sammen med meg.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Har ikke lagt til noen venner, men har ikke noe spes kontakt med noen heller. Er ikke med i en terminklubb, og er så mange på småtroll som jeg ikke har noe forhold til..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Ingen "venner" her, men digger bildet du la ved spm:)
Berta_78 Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Er det vanlig...? Synes det er deilig med en venneløs sfære! Så slipper jeg å tenke på om jeg mener noe som er direkte støtende for noen jeg har et slags vennskapsforhold til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå