Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 De jeg kan komme på, som jeg har spist er: Ku Gris Sau Hest Elg Hjort Rein Hare Kanin Hval Kylling Kalkun And Gås Struts Rype Skarv Skjell (blåskjell, oskjell, hjerteskjell, kamskjell) Snegler Krabbe Reker Kreps Blekksprut Ganske mange forskjellige fisker, har ikke oversikt (men i hvertfall torsk, sei, hyse, lyr, sild, makrell, uer, lange, breiflabb, steinbit, laks, ørret, kveite, ulke, skate, rødspette, tunfisk, sverdfisk)
Gjest sug lut Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Hm, mange. Men veldig få eksotiske og annerledes, nærmeste er vel bever, og så rådyr, tiur, orrfugl i tillegg til lista di.
Cat.68 Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har spist alt på lista di untatt rype, skarv,skate og sverdfisk. men kan også tillegge: rådyr, villsvin, gjedde, ål og aborre
lille sprelle Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Jeg kan legge til krokodille! Smaker omtrent som kylling
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Spist alt hi nevner, utenom skarv. Ellers: Alpakka, lama, antilope, marsvin, frosk, blekksprut, og sikkert mye annet jeg ikke komm på akkuratnå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå