Gå til innhold

Andre boller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 3 er forelsket i julen! Heretter kan ikke baking foregå uten kjevle og pepperkakeformer... Om det er bolledeig man har på benken har ingenting å si, det skal kjevles og trykkes ut. Så nå har jeg frysen full av sommerfuglboller :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Så koselig ide - jeg er egt helt enig med vesla og skal jamen innføre samme her også! (Er det noe igjen av fasong når bollene har hevet, altså?)

Skrevet (endret)

De flyter jo litt ut, men jo enklere former jo bedre tenker jeg. Vi var i allefall fornøyde med resultatet på sommerfuglene. Katter og dinosaurer hadde kanskje blitt litt vanskeligere å kjenne igjen etterpå (Hvorfor bruker man ikke katteformer til lussekatter foresten?).

Endret av bIomstre
Gjest sug lut
Skrevet

Det er jo enklere å se endel av formene mine i en ikke-julesammenheng uansett - det var vel ikke så mange påfugler og Ampelmänner tilstede ved Jesu fødsel, tross alt. Men du har nok rett i at det enkle er det beste.

Gjest amandine
Skrevet

Så deilig! Og god bakedag! Jeg har noen innmari søte bamser, de hadde nok gjort seg som boller!! Skal prøves!

Skrevet

Vi har gjort dette med suksess til barneselskap. Bollene blir ikke så store, og veldig søte. Hjerter, stjerner etc er best. Elefanter ser ut som maurslukere. Og om man vil toppe bollene til selskapet så har man på rosa melis og kakestrø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...