Gå til innhold

Må spørre om en ting....ang. graviditet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 30 nå, og er mye plaget med utflod, føler meg også litt hoven nedentil.... Er det kanskje helt vanlig under graviditet..?

Beklager intime opplysninger, men har prøvd å se litt her på siden, alt er jo så forandret. Finner jo ingenting lengere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stort sett aldri utflod, bortsett fra i svangerskapene. Har også hørt at det er vanlig med mer utflod da... dessverre!

Merker også at jeg har blitt litt mer "hoven" og større nedentil, og det husker jeg skjedde forrige gang også. Men heldigvis gikk det tilbake til normal str etter at babyen kom:)

Utrolig hvor mange flotte ting som skjer med kroppen under et svangerskap, hehe!

Skrevet

Å tusen takk for svar. Det er jo litt kjedelig, men allikevel greit nÅr man vet det er normalt... :) Jada, kroppen er utrolig :)

Skrevet

Dessverre vanlig ja. Er mer hoven denne gang. Skikkelig plagsomt når jeg har gått mye, men det skjer "heldigvis" ikke så mye lenger siden bekkenet har takket for seg 8-) Mye utflod ja. Synes det bare blir mer og mer, og den blir mer og mer tyntflytende. *sukk*

Skrevet

Har alltid hatt mye utflod, da jeg ble gravid ble det jo nesten dobbelt opp. Mye utflod skal være helt normalt, det samme med å bli hoven :-)

Skrevet

hei

trusseinnlegg og trusseinnlegg kunne ikke leve uten nei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...