Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Må si jeg lurer litt når jeg ser enkelte av debattene her inne. Hvis du tror mannen din kommer til å kjøpe sex av prostituerte hvis han drar til Thailand med kompiser, hvorfor er han mannen din da? Hvorfor vil du være sammen med en sånn gris? Er det greit å være sammen med et umoralsk svin hvis du bare greier å hindre ham i å leve det ut? Og hvis du tror at "alle menn er sånn", så tar du feil. Det kunne ikke falle meg inn å bekymre meg for at min mann skulle gjøre noe sånt, jeg vet rett og slett at han ikke ville gjøre det. Han er ikke feilfri eller perfekt på noen måter, men så dypt synker han virkelig ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Må si jeg lurer litt når jeg ser enkelte av debattene her inne. Hvis du tror mannen din kommer til å kjøpe sex av prostituerte hvis han drar til Thailand med kompiser, hvorfor er han mannen din da? Hvorfor vil du være sammen med en sånn gris? Er det greit å være sammen med et umoralsk svin hvis du bare greier å hindre ham i å leve det ut? Og hvis du tror at "alle menn er sånn", så tar du feil. Det kunne ikke falle meg inn å bekymre meg for at min mann skulle gjøre noe sånt, jeg vet rett og slett at han ikke ville gjøre det. Han er ikke feilfri eller perfekt på noen måter, men så dypt synker han virkelig ikke. Som alenemor med lite flatterende utseende, har jeg innsett at jeg ikke kommer til å finne noe drømmemann. Jeg vil gjerne ha et barn til, og det gidder jeg ikke vente med til jeg er 40, synes det blir for sent for min del. De to gruppene jeg har møtt i mitt liv er: ordentlige menn som ikke er interessert i sex, og sexhungrige menn som kun er ute etter et nummer. Jeg ville heller valgt det første enn det siste :S
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 De to gruppene jeg har møtt i mitt liv er: ordentlige menn som ikke er interessert i sex, og sexhungrige menn som kun er ute etter et nummer. Merker at jeg blir skeptisk til dine evner som menneskekjenner. Har du virkelig aldri møtt noen som har vært et sted imellom disse ytterpunktene? Har du aldri møtt en mann med en normal og sunn interesse for sex?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 De to gruppene jeg har møtt i mitt liv er: ordentlige menn som ikke er interessert i sex, og sexhungrige menn som kun er ute etter et nummer. Merker at jeg blir skeptisk til dine evner som menneskekjenner. Har du virkelig aldri møtt noen som har vært et sted imellom disse ytterpunktene? Har du aldri møtt en mann med en normal og sunn interesse for sex? Ikke noe med menneskekjenner å gjøre. Man kan ikke på forhånd bedømme om en mann som er snill, arbeidsom, omtenksom osv har svært liten interesse for sex. De mannfolka som kun var ute etter sex, har jeg heller aldri hatt noen seriøse hensikter med, men hadde det litt moro med da jeg var singel. Så jeg vil tro at jeg kunne se hvem som var interessert i forhold og hvem som ikke var det. Har aldri blitt lurt i hele mitt liv ihvertfall Hilsen anonym over
Tauriel Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Jeg lurer ikke på det, men synes det er greit og høre om... Da slipper man og føle seg så forferdelig ensom *singel og happy*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå