Gå til innhold

Sparer dere på gratulasjonskort og julekort med bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte til en mindre leilighet, og holder på å rydde litt. Har spart på mine konfirmasjonskort, bryllupskort, gratulasjonskort til fødsel og dåp, og fotojulekort. Vurderer nå å kaste noe av dette, eller alt. Er redd jeg vil angre på det senere. Hva sparer dere av kort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaster etterhvert. Julekortene ligger allerede i søpla

Skrevet

Skal flytte til en mindre leilighet, og holder på å rydde litt. Har spart på mine konfirmasjonskort, bryllupskort, gratulasjonskort til fødsel og dåp, og fotojulekort. Vurderer nå å kaste noe av dette, eller alt. Er redd jeg vil angre på det senere. Hva sparer dere av kort?

Jeg har satt alt i album. Sitter ikke å ser i det albumet, men blir påminnet en gang i året, da jeg setter inn det som har samlet seg opp i skuffen. Som regel i januar etter julekortsesongen.

Ser for meg at det kan bli koselig å titte i det om noen år;)

Skrevet

Jeg har satt alt i album. Sitter ikke å ser i det albumet, men blir påminnet en gang i året, da jeg setter inn det som har samlet seg opp i skuffen. Som regel i januar etter julekortsesongen.

Ser for meg at det kan bli koselig å titte i det om noen år;)

Finnes det egne julekort/takkekort album
Skrevet

Jeg kjøpte et billig scrappealbum på Nille, der limer jeg inn alle kortene.. :) Koslig å se på de senere, og det er jo minner. Har ikke plass eller lyst å ha de på veggen eller fremme så da er det et bra alternativ.

Husker min mormor hadde en skoeske med alle kortene og sånt hun hadde fått oppigjennom, og husker at det alltid var koslig og morsomt å se de når jeg var liten. Så her spares alt av sånt. Har en egen eske til feriekort å sånt, men takkekort og julekort med bilde kommer i album. :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg gjør som #5. Tenker det blir veldig hyggelig å ta fram om 20 år. Det eldste i albumet (les: permen) er allerede rundt 20 år, og det er gøy å se utviklingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...