Gå til innhold

mugg på barnehagevogna - erstatning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jammen meg glad for at vi har en gammel vogn som sovevogn i barnehagen, for nå er det komt mugg på den!

Hvis dette ikke går vekk - har man noe som helst krav på erstatning? Vognene er stuet sammen i et skur gjennom hele julen - og regntrekkene er ikke tatt av på alle vognene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja... Jeg tror det går under "du velger selv å overlate ansvaret for vognen til bhg, derfor er det risikoen du tar" utsagn...Bhg-vogn er jo noe du kan ta med deg til og ifra hver dag, men de fleste velger å la den bli stående.

Men du kan evt høre med forsikringen din.

-Det er jo derfor man alltid bruker "gamle" vogner som bhg-vogn... ;)

Skrevet

Dette er selvfølgelig ikke barnehagens ansvar, men ditt eget. Det samme har skjedd med vår vogn (ikke gammel dessverre). Jeg skriver det på kontoen for "sånt skjer når man er lat og ikke gidder trille frem og tilbake hver dag"...

Skrevet

hehe, ja heldigvis hadde jeg bare en gammel vogn som sovevogn men er verre med de mødrene som gjerne har nye vogner stående til flere tusen kr..

og ja - jeg er heller lat enn å pakke sammen den svære vogna hver dag :)

har vasket alt nå, så håper det går vekk i vask.. om ikke får vi leite på finn.no :)

men må innrømme at jeg syns det var litt dårlig av bhg å ikke ta av regntrekket når de visste at vognene kom til å stå uberørt...

Skrevet

Opplevde det samme, men vanskelig å vaske vekk.

Så vi tok av alt trekk og la det i en bøtte med klor over natten, for så å vaske det i maskin.

Temmelig sikker på at muggen er vekk nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...