Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 reiste til Thailand på 2 ukers guttetur med tre single kompiser, der to av dem aldri har vært i seriøst forhold og har vært ganske kjente rundbrennere på bygda og har ganske klare planer for "aktiviteter" på denne gutteturen? Samtlige involverte er i 30-årsalderen. Venninne som sliter her... Jeg mener at en familiefar ikke har noen ting på guttetur i Thailand å gjøre, særlig med kåte single 30-åringer, mens ei annen venninne mener venninna som saken gjelder er eiersyk, sjalu og urimelig som prøver å få mannen til å ikke dra på turen. Hva mener dere?
Gjest irismor Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Hm har denne karen to døtre? Hvis det er han jeg kjenner så tror jeg ikke venninnen din skal bekymre seg. Vi har en bekjent som skal på guttetur til Thailand. Og den karen er jeg ganske så sikker på er "tro til Dovre faller".
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Neida, de har to gutter og hun har ei jente fra før. Det hun synes er dumt, er at disse ungkarene han reiser med sikkert skal besøke horestrøket der, siden deres mål med turen er fyll, horer og fest. Så tar de med seg mannen til venninna siden de har gått i samme klasse. Han er den eneste som har barn og familie. Selv sier han til henne at selv om de går i strøkene der det finnes horer, kommer han ikke til å være utro, mens hun synes det uakseptabelt i utgangspunktet å besøke horestrøkene når man er i et forhold, utro eller ei. Han hadde liksom ikke dratt på Skippergata med guttegjengen her i Norge, så da synes hun at hele turen med disse mannfolkene blir for dumt.. HI
LuksusLiv Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Det hadde ikke skjedd her i huset. Mannen min kan heldigvis tenke selv, og hadde aldri kunne funnet på å tenke på noe så dumt! Jeg hadde aldri vært sammen med en som kunne tenkt seg gutteturer til horestrøk, jeg fortjener bedre.
Berta_78 Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Man oppsøker ikke horestrøk i Thailand, de bare er der, og man kommer ikke unna. Det betyr ikke st man er utro. Jeg hadde virkelig ikke syntes det var ok at mannen brukte to ferieuker på dette i stedet for familien, men så synes jeg også det er en pussig prioritering. Helt ulikt han som skulle på bryllup til en barndomsvenn, som jeg synes er en "gyldig" getaway.
ellen-propellen Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Det er greit for meg at min mann reiser hvor som helst med hvem som helst i 2 uker så lenge vi har råd od tid til det. Skjønner meg virkelig ikke på disse debattene.
Gjest irismor Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Da skjønner jeg at hun ikke synes noe om det.
Gjest Morn du Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Hei å hå, vi skal på horetur! Det er det jeg tenker om saken. Og får mannen nok innabords sammen med sine tre single kompiser- da er det ikke sikkert at han husker hva han har hjemme.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #9 Skrevet 15. januar 2012 Jeg skjønne ikke den argumentasjonen hele tiden jeg, at det er ett problem at menn reiser på tur med single kompiser. Dersom det er ett problem så har man større problemer i forholdet, og det er at man ikke stoler på mannen sin. Samboeren til min bestevenninne er sånn. Hun kan dra å jenteturer med meg, for jeg er i ett forhold, men så fort to andre gode venninner skal være med så er han kjempeskeptisk og vil ikke at hun skal reise fordi de at de er single! Han stoler jo ikke på henne, og det har han absolutt ingen grunn til! Min samboer har bare single kompiser, alle er barndomsvenner, og det er helt greit for meg at han drar på gutteturer. Drar jo selv på jenteturer så.
Gjest Morn du Skrevet 15. januar 2012 #10 Skrevet 15. januar 2012 Jeg skjønne ikke den argumentasjonen hele tiden jeg, at det er ett problem at menn reiser på tur med single kompiser. Dersom det er ett problem så har man større problemer i forholdet, og det er at man ikke stoler på mannen sin. Samboeren til min bestevenninne er sånn. Hun kan dra å jenteturer med meg, for jeg er i ett forhold, men så fort to andre gode venninner skal være med så er han kjempeskeptisk og vil ikke at hun skal reise fordi de at de er single! Han stoler jo ikke på henne, og det har han absolutt ingen grunn til! Min samboer har bare single kompiser, alle er barndomsvenner, og det er helt greit for meg at han drar på gutteturer. Drar jo selv på jenteturer så. Så du ville synes det ville vært helt ok at din samboer dro på tur med sine single kompiser til Thailand? Når du visste at hensikten med turen var sex og fyll. Jaja, festlig.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #11 Skrevet 15. januar 2012 Min mann hadde fint fått lov å dra. Han er smart nok til å skjønne at skal han være utro så er han ihvertfall ikke det med ei simpel hore i Thailand. Han er for forsiktig og fornuftig til å risikerere all skjønns sykdommer både på han selv og eventuelt meg for et ligg. Og hadde han vært det , er jeg rimelig sikker på han hadde avsluttet forholdet vårres etter han kom hjem. Nei jeg stoler på mannen min, og om han hadde hatt single venner som ser på horer som noe spennede, så hadde dem fått lyste seg med det, og han hadde latt være.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #12 Skrevet 15. januar 2012 Min mann har reis til Thailand flere ganger alene og sammen med både single menn og kvinner. Har ikke en gang tenkt på å si noe på det. Før vi fikk barn reiste han også jorden rundt i 7 mnd. Skulle jeg liksom nekte han det? Der var det heller jeg som sa at dette må du gjøre siden dette er din store drøm. Jorden rundt turen var før vi fikk barna.
Gjest Heartbroken Skrevet 15. januar 2012 #13 Skrevet 15. januar 2012 Min mann jobber offshore og har mange uker fri i løpet av et år, så hos oss hadde det ikke vært noe problem at han ville reise med kompiser. Jeg stoler på at han oppfører seg bra samme hvor i verden han er. Men om han kun hadde hatt 4 uker ferie hadde jeg nok blitt skuffet over at han hadde brukt 2 av de på kompistur.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #14 Skrevet 15. januar 2012 Nei, men når det gjelder en slik tur hadde ikke min samboer tenkt tanken en gang:) I thailand er det mye horer, det er mye fattigdom og stygge ting som skjer der, og mange ekle menn reiser ned dit for en ting, og da er det ikke soling og bading som står på hovedmenyen:( Jeg synes det er vemmelig med slike menn. Hilsen HI i den andre innlegget du sikkert refererer til....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #15 Skrevet 15. januar 2012 Jeg skjønne ikke den argumentasjonen hele tiden jeg, at det er ett problem at menn reiser på tur med single kompiser. Dersom det er ett problem så har man større problemer i forholdet, og det er at man ikke stoler på mannen sin. Samboeren til min bestevenninne er sånn. Hun kan dra å jenteturer med meg, for jeg er i ett forhold, men så fort to andre gode venninner skal være med så er han kjempeskeptisk og vil ikke at hun skal reise fordi de at de er single! Han stoler jo ikke på henne, og det har han absolutt ingen grunn til! Min samboer har bare single kompiser, alle er barndomsvenner, og det er helt greit for meg at han drar på gutteturer. Drar jo selv på jenteturer så. Så du ville synes det ville vært helt ok at din samboer dro på tur med sine single kompiser til Thailand? Når du visste at hensikten med turen var sex og fyll. Jaja, festlig. Nei, det har jeg ikke sagt heller. Jeg bare skjønner ikke den argumentasjonen. Hadde det vært greit om han dro til Thailand med kompiser som er i forhold da? Hva med om halvparten hadde vært single eller halvparten i forhold? Forøvrig så hadde jeg ikke blitt så veldig happy om samboeren hadde dratt til Thailand i to uker på guttetur pga økonomi. Men den problemstillingen har ikke vi, han har aldri vært interessert i å dra på sånne gutteturer, ikke engang da han var singel. Han har vært noen ganger i København og London, men thats it..
Gjest Morn du Skrevet 16. januar 2012 #16 Skrevet 16. januar 2012 (endret) Jeg skjønne ikke den argumentasjonen hele tiden jeg, at det er ett problem at menn reiser på tur med single kompiser. Dersom det er ett problem så har man større problemer i forholdet, og det er at man ikke stoler på mannen sin. Samboeren til min bestevenninne er sånn. Hun kan dra å jenteturer med meg, for jeg er i ett forhold, men så fort to andre gode venninner skal være med så er han kjempeskeptisk og vil ikke at hun skal reise fordi de at de er single! Han stoler jo ikke på henne, og det har han absolutt ingen grunn til! Min samboer har bare single kompiser, alle er barndomsvenner, og det er helt greit for meg at han drar på gutteturer. Drar jo selv på jenteturer så. Så du ville synes det ville vært helt ok at din samboer dro på tur med sine single kompiser til Thailand? Når du visste at hensikten med turen var sex og fyll. Jaja, festlig. Nei, det har jeg ikke sagt heller. Jeg bare skjønner ikke den argumentasjonen. Hadde det vært greit om han dro til Thailand med kompiser som er i forhold da? Hva med om halvparten hadde vært single eller halvparten i forhold? Forøvrig så hadde jeg ikke blitt så veldig happy om samboeren hadde dratt til Thailand i to uker på guttetur pga økonomi. Men den problemstillingen har ikke vi, han har aldri vært interessert i å dra på sånne gutteturer, ikke engang da han var singel. Han har vært noen ganger i København og London, men thats it.. Ok, siden du skriver at din samboer kun har single kompiser, nevnte jeg ikke noe om de som eventuelt var i et forhold. En jeg kjenner er gift og har 3 barn. Han drar på tur til Thailand noen ganger hvert år. Sammen med sine single kompiser. Hvorfor han drar dit? Billig sex! Endret 16. januar 2012 av LisaGikkTilSkolen
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #17 Skrevet 16. januar 2012 Jeg skjønne ikke den argumentasjonen hele tiden jeg, at det er ett problem at menn reiser på tur med single kompiser. Dersom det er ett problem så har man større problemer i forholdet, og det er at man ikke stoler på mannen sin. Samboeren til min bestevenninne er sånn. Hun kan dra å jenteturer med meg, for jeg er i ett forhold, men så fort to andre gode venninner skal være med så er han kjempeskeptisk og vil ikke at hun skal reise fordi de at de er single! Han stoler jo ikke på henne, og det har han absolutt ingen grunn til! Min samboer har bare single kompiser, alle er barndomsvenner, og det er helt greit for meg at han drar på gutteturer. Drar jo selv på jenteturer så. Så du ville synes det ville vært helt ok at din samboer dro på tur med sine single kompiser til Thailand? Når du visste at hensikten med turen var sex og fyll. Jaja, festlig. Nei, det har jeg ikke sagt heller. Jeg bare skjønner ikke den argumentasjonen. Hadde det vært greit om han dro til Thailand med kompiser som er i forhold da? Hva med om halvparten hadde vært single eller halvparten i forhold? Forøvrig så hadde jeg ikke blitt så veldig happy om samboeren hadde dratt til Thailand i to uker på guttetur pga økonomi. Men den problemstillingen har ikke vi, han har aldri vært interessert i å dra på sånne gutteturer, ikke engang da han var singel. Han har vært noen ganger i København og London, men thats it.. Ok, siden du skriver at din samboer kun har single kompiser, nevnte jeg ikke noe om de som eventuelt var i et forhold. En jeg kjenner er gift og har 3 barn. Han drar på tur til Thailand noen ganger hvert år. Sammen med sine single kompiser. Hvorfor han drar dit? Billig sex! Joda, det er alltid noen som puler rundt når de er i forhold, og det er også alltids noen som ikke gjør det. Dessuten kan han like gjerne pule rundt på danskebåten eller i London som i Thailand. Velger å stole på mannen jeg, har enda ikke hatt noen grunn til å ikke gjøre det. Hadde nok ikke blitt superhappy om han skulle dratt på to ukers ferie med gutta, men føler ikke jeg kunne sagt så mye, var nemlig på to ukers ferie til Thailand i fjor, med en singel venninne
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #18 Skrevet 16. januar 2012 Jeg skjønne ikke den argumentasjonen hele tiden jeg, at det er ett problem at menn reiser på tur med single kompiser. Dersom det er ett problem så har man større problemer i forholdet, og det er at man ikke stoler på mannen sin. Samboeren til min bestevenninne er sånn. Hun kan dra å jenteturer med meg, for jeg er i ett forhold, men så fort to andre gode venninner skal være med så er han kjempeskeptisk og vil ikke at hun skal reise fordi de at de er single! Han stoler jo ikke på henne, og det har han absolutt ingen grunn til! Min samboer har bare single kompiser, alle er barndomsvenner, og det er helt greit for meg at han drar på gutteturer. Drar jo selv på jenteturer så. Så du ville synes det ville vært helt ok at din samboer dro på tur med sine single kompiser til Thailand? Når du visste at hensikten med turen var sex og fyll. Jaja, festlig. Nei, det har jeg ikke sagt heller. Jeg bare skjønner ikke den argumentasjonen. Hadde det vært greit om han dro til Thailand med kompiser som er i forhold da? Hva med om halvparten hadde vært single eller halvparten i forhold? Forøvrig så hadde jeg ikke blitt så veldig happy om samboeren hadde dratt til Thailand i to uker på guttetur pga økonomi. Men den problemstillingen har ikke vi, han har aldri vært interessert i å dra på sånne gutteturer, ikke engang da han var singel. Han har vært noen ganger i København og London, men thats it.. Ok, siden du skriver at din samboer kun har single kompiser, nevnte jeg ikke noe om de som eventuelt var i et forhold. En jeg kjenner er gift og har 3 barn. Han drar på tur til Thailand noen ganger hvert år. Sammen med sine single kompiser. Hvorfor han drar dit? Billig sex! Kanskje for å klatre/buldre slik mange jeg kjenner gjør.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #19 Skrevet 16. januar 2012 Jeg skjønne ikke den argumentasjonen hele tiden jeg, at det er ett problem at menn reiser på tur med single kompiser. Dersom det er ett problem så har man større problemer i forholdet, og det er at man ikke stoler på mannen sin. Samboeren til min bestevenninne er sånn. Hun kan dra å jenteturer med meg, for jeg er i ett forhold, men så fort to andre gode venninner skal være med så er han kjempeskeptisk og vil ikke at hun skal reise fordi de at de er single! Han stoler jo ikke på henne, og det har han absolutt ingen grunn til! Min samboer har bare single kompiser, alle er barndomsvenner, og det er helt greit for meg at han drar på gutteturer. Drar jo selv på jenteturer så. Så du ville synes det ville vært helt ok at din samboer dro på tur med sine single kompiser til Thailand? Når du visste at hensikten med turen var sex og fyll. Jaja, festlig. Nei, det har jeg ikke sagt heller. Jeg bare skjønner ikke den argumentasjonen. Hadde det vært greit om han dro til Thailand med kompiser som er i forhold da? Hva med om halvparten hadde vært single eller halvparten i forhold? Forøvrig så hadde jeg ikke blitt så veldig happy om samboeren hadde dratt til Thailand i to uker på guttetur pga økonomi. Men den problemstillingen har ikke vi, han har aldri vært interessert i å dra på sånne gutteturer, ikke engang da han var singel. Han har vært noen ganger i København og London, men thats it.. Ok, siden du skriver at din samboer kun har single kompiser, nevnte jeg ikke noe om de som eventuelt var i et forhold. En jeg kjenner er gift og har 3 barn. Han drar på tur til Thailand noen ganger hvert år. Sammen med sine single kompiser. Hvorfor han drar dit? Billig sex! Kanskje for å klatre/buldre slik mange jeg kjenner gjør. Problemet er at disse mannfolka skal i horestrøket, det har de snakkett om i kompisgjengen, og gledet seg til å styre rundt med masse unge pene jenter, noe de ikke kan gjøre når de er i Norge, siden ingen i bygda vil ha dem lenger. Hadde du virkelig syntes at det var greit at din mann besøkte et horestrøk sammen med kompiser? Om det var i Norge eller i utlandet?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #20 Skrevet 16. januar 2012 Så du ville synes det ville vært helt ok at din samboer dro på tur med sine single kompiser til Thailand? Når du visste at hensikten med turen var sex og fyll. Jaja, festlig. Har du en mann som ønsker å dra til Thailand med "sex og fyll" som mål for turen? Hvorfor har du det?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #21 Skrevet 16. januar 2012 Så du ville synes det ville vært helt ok at din samboer dro på tur med sine single kompiser til Thailand? Når du visste at hensikten med turen var sex og fyll. Jaja, festlig. Har du en mann som ønsker å dra til Thailand med "sex og fyll" som mål for turen? Hvorfor har du det?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #22 Skrevet 16. januar 2012 Problemet mitt ville vært at han prioriterte kompiser og bruke 2 ferieuker på disse i stedet for på familien. Med 5 uker ferie hver har vi ikke nok feriedager til barnas skolefridager uansett....Så han måtte evt ta disse to ukene når barna hadde fir fra skolen, og tatt de med seg. Da kunne jeg godtatt det.. Om vi var barnløse/ikke felles barn, hadde det vært noe annet,- men JEG hadde ikke brukt av MINE feriedager for og hjelpe ham om han kom i klemma med SINE barn og fri når de har skoleferie ..... Men det i seg selv og dra på kompistur,- helt ok. Men det minste bevis på at han hadde vært utro, og han måtte ha flyttet ut på sekundet..Det samme hadde gjeldt for meg om JEG gjorde noe han ville tolke som utroskap...
Gjest ronja røverdatter Skrevet 16. januar 2012 #23 Skrevet 16. januar 2012 Min mann hadde ikke tenkt tanken en gang, i alle fall ikke høyt, så det er vanskelig for meg å sette meg inn i en slik situasjon. Her hadde det ikke blitt aktuelt at den ene dro på en lengre ferie uten den andre, uavhengig av horestrøk eller single kompisser / venninner.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #24 Skrevet 16. januar 2012 I utgangspunktet mener jeg jo at guttehelger/weekender er greit, siden jeg er glad i å dra på jentehelg til f.eks London..... Men 2 uker til Thailand med mange single rundbrennere hørtes drøyt ut... For meg å gubben har det litt å si hvem man reiser med. Er det en fin mix ser jeg ikke problemet. Jeg drar med 4 venner til London hvor 2 av dem har mann og barn og de 2 andre er single og barnløse. Jeg hadde ikke likt at gubben skulle vært 2 uker i thailand altså.... Hørtes en smule ego ut. Hadde ikke gjort det selv heller, uansett hvor sikker gubben er på meg.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #25 Skrevet 16. januar 2012 Dette koker vel egentlig ned til ett spørsmål: Er mannen hennes til å stole på eller ikke? Det finnes dessverre mange menn her i landet som ikke er til å stole på, som har en affære når anledningen byr seg. Jeg vet ikke statistikken for sånt, men jeg kjenner personlig til flere, så endel må det da være... At mannen skal på kompistur til Thailand er vel egentlig ikke så stor forskjell fra kompistur andre steder; horestrøk finner man overalt... Hvis det eneste målet kompisene hans har for turen er å gå på horestrøket, høres det ut som om det kan bli litt kjedelig for mannen, men ham om det... Personlig ville jeg ikke hatt noen problemer med å "la mannen min dra" på en slik tur, jeg stoler 100% på ham, horestrøk og alkohol eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå