Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 For et par mnd. siden dukket det opp en kul sånn rett ved øret. Den var vond å ta på. Jeg trodde det var en kvise. Men tiden gikk, kulen forsvant ikke, å har heller ikke blitt til en kvise. Det som har skjedd er at først ble den lyserød, og vond. Så har det gått av litt hud på den, flasset litt akkurat over kulen. Den har klødd innimellom, sår å komme borti. Nå er det en veldig mørkerød flekk midt på kulen, å den er rød rundt. Men den vokser ikke i størrelse. Det er vel bra? Burde jeg oppsøke lege? Ble plutselig redd for hudkreft jeg.. =/
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Ville ikke tenkt hudkreft, men en infeksjon kanskje? Ville prøvd med antibakteriell sårsalve fra apoteket først, og om det ikke tar det ville jeg tatt turen til lege..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Tusen takk for svar! Ble lettet over at du ikke ville tenkt hudkreft.. Får stikke innom apoteket, de kan vel også kanskje se om det er noe uvanlig med kulen, å om lege burde kontaktes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå