Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 vi skal til sommeren gjøre veldig mye på tomten. og jeg klarer ikke helt se for meg at vi får plassert alt vi har av uteting i garasjen. lyst på en utebod. og vi prøver og finne ut ca hva verdien på tomten vår med hus vil ligge på når vi er ferdig. vi skal ut med 1.1 mil totalt til nå. så er ganske mye. og i tenker at en utebod er fint. slepper man og ha alt i garasjen og bilene får faktisk plass,,.. noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 vi skal til sommeren gjøre veldig mye på tomten. og jeg klarer ikke helt se for meg at vi får plassert alt vi har av uteting i garasjen. lyst på en utebod. og vi prøver og finne ut ca hva verdien på tomten vår med hus vil ligge på når vi er ferdig. vi skal ut med 1.1 mil totalt til nå. så er ganske mye. og i tenker at en utebod er fint. slepper man og ha alt i garasjen og bilene får faktisk plass,,.. noen som vet?? Hei. Ja selvsagt vil det øke verdien på boligen, men dere må trekke fra det dere legger i arbeidet av tid og materialer, da er det nok mest sannsynlig ikke verdt det lenger likevel.
rosa og en blå Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 ja, vi "mistet" 50 000 på takst for å ikke ha utebod. Og de som kommer på visning vil gjerne se for seg hvor de kan sette fra seg ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå