Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Nå må den ha fuktighet, men hvordan?!? Tips til gode, og helst ikke for dyre, kremer, serum og maske tas imot med stor takk.
Puppen og lillemor Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Spenol! Funker for noen.. Ikke for alle!l Men er du heldig funker det, og vips så har du en løsning som koster ca 10 kroner per flaske Funker for meg.. Men ikke for datteren min desverre, så til henne må vi bruke dyrere krem. Physiogel funker veldig bra, men er veldig dyr, så vi er midt i en fase med å prøve ut forskjellige krever nå for å se om noe annet også kan funke..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 I ansiktet? Jeg har atopisk hud som er veldig tørr nå om vinteren, og i desember kjøpte jeg Nr7 sin dag og nattkrem på julekalendertilbud hos Boots apotek. Jeg ble veldig positivt overrasket altså, jeg reagerer overhodet ikke på de (blir lett rødflammete og klør av kremer) og de gav masse fuktighet. Fantes i 3 varianter etter alderen din, ung hud, mellomgammel hud og eldre hud. Tror de kostet rundt 300 kr pr stk.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Spenol! Funker for noen.. Ikke for alle!l Men er du heldig funker det, og vips så har du en løsning som koster ca 10 kroner per flaske Funker for meg.. Men ikke for datteren min desverre, så til henne må vi bruke dyrere krem. Physiogel funker veldig bra, men er veldig dyr, så vi er midt i en fase med å prøve ut forskjellige krever nå for å se om noe annet også kan funke.. I spenol er det fårefett, så er du tørr fordi du er atopisk og ikke tåler ull o.l. er ikke det rette kremen. Jeg reagerer allergisk på den...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Spenol! Funker for noen.. Ikke for alle!l Men er du heldig funker det, og vips så har du en løsning som koster ca 10 kroner per flaske Funker for meg.. Men ikke for datteren min desverre, så til henne må vi bruke dyrere krem. Physiogel funker veldig bra, men er veldig dyr, så vi er midt i en fase med å prøve ut forskjellige krever nå for å se om noe annet også kan funke.. I spenol er det fårefett, så er du tørr fordi du er atopisk og ikke tåler ull o.l. er ikke det rette kremen. Jeg reagerer allergisk på den...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Hmm, lurer på hvorfor svaret kom to ganger, jeg trykket ikke to ganger...
Vossafår Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Leste et tips på nettet som jeg prøvde på min meget tørre hud. Er atopisk og så tørr at det er ikke måte på. Nå er jeg så å si aldri tørr så dette må dere prøve en mnd før dere gir dere for det er verd å gi en sjans. Hos meg hjalp det etter 1 uke. Ta ca 1 dl finsalt i en bolle. Fyll på med lunket/varmt vann. La det stå mens du dusjer. Etter du er ferdig så heller du det over deg så du får på hele deg (har ikke brukt ansiket). Kan svi litt første gangene hvis huden er så tørr at den er sår. Så lufttørker du mens du diller litt på badet og smører deg med et tynt lag av den brune krukken med akrem som du får på apoteket. Kan godt være litt fuktig kroppen enda når du gjør det. Dette har forandret huden min totalt etter 30 år med flassing og sart hud. Høres kanskje omstendig ut, men det blir en vane
Vossafår Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Glemte å skrive at du må røre litt i bollen for å løse opp saltet. +at jeg dusjer ca hver dag, minimum annenhver. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #9 Skrevet 16. januar 2012 Hi her. Jeg glemte å si at det er ANSIKTET som er tørt, beklager. Tips i vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå