Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Hva skal vi velge og hvorfor? Har sett på begge vognene og liker begge, men er så usikker på hvilken vi skal velge. Kan noen her komme med erfaringer og for- og imot argumenter? Trenger hjelp
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Jeg foretrekker TFK fremfor Mountain Buggy, men det kommer jo an på behovet deres. Jeg synes Mountain Buggy er kjempe lang når man slår den sammen, TFK er mye mindre. Så man får bedre plass i bilen hvis man har TFK. Mountain Buggy har heller ikke justerbart fotbrett på sportsdelen sin, og da er det ikke mulig for barnet å ligge helt rett når det skal sove. Beina blir hengende nedover hvis du skjønner. Tilslutt synes jeg TFK er mye bedre å trille!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 MB. Liker ikke utseende på tfk God begrunnelse.... eller ikke:) "Den er ræva å trille, men liker hvordan den ser ut"
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Kokkokokko: Jeg synes også at utseende på MB er finere enn TFK, men jeg tenker litt på andre ting, som trillekomfort og egenskaper ellers Fordeler og ulemper med disse to vognene HI
Mrs. Bouquet Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Ja, altså når jeg studerte begge vognene mot hverandre syns jeg de endte opp ganske likt når det gjaldt fasiliteter, derfor gikk jeg for den jeg likte best utseendemessig. Altså begge hadde nokså likt med positive og negative egenskaper, bortsett fra utseende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå