Gå til innhold

Hva kjøper folk egentlig på e-bay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så utrolig mye rart der :P Blir jo helt fascinert jeg! :P

Hva har du kjøpt der eller pleier å kjøpe der?

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Samboeren min kjøper mye utstyr til crosseren, jeg har handla en del kjoler og sko der. Ellers pleier vi å bestille alt annet der også, med mindre det er ting vi virkelig trenger der og da. Er ikke helt fanatiske altså, kjøper klær og utstyr i vanlige butikker også, men utvalget på ebay er ganske mye større enn på H&M f.eks :)

Skrevet

Gubben kjøper tekniske duppedingser og ting til motorsykkelen. Jeg kjøper hobbyting (mest scrapbooking) til meg selv. Har kjøpt en del leker og sånn til barna der også, sist kjøpte jeg en hel haug med dukkeklær og drømmehagen figurer, betalte omtrent ingenting. Kjøpte også en del borddekorasjoner der da min venninne giftet seg. I grunnen kan man fø tak i alt mye rimeligere på ebay.

Skrevet

Jeg er sånn "interiørkjærring". Jeg har bare handlet på ebay en gang.. Og da kjøpte jeg et kjempeflott kart i antikk stil som vi har på veggen ;) Nå driver jeg å sikler etter ny barnevogn på ebay... MEN.. hvordan blir det med frakt osv. da? Hmm.. Er nybegynner ;)

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på Ebay jeg, men skulle jo gjerne handlet der.. Skjønner jo at jeg går glipp av mye.

Skrevet

Kjøper ansiktskrem, sarong, garn, veske, sko og mye annet der.

Skrevet

Har kjøpt en sekk, og et par dr. Martens sko, babyslynge og kanskje noe mer? Er titt og ofte innom og ser på ting. Neste kjøp blir nok noen strømpebukser, da jeg syns det er dyrt med 150 kr for en tykk strømpebukse som uansett går i stykker etter et par bruk.

Skrevet

Klær, barneklær (mye), sminke, hudpleieprodukter, shampo/balsam, sko, ting til akvariet, kalendergaver, dvd, kaketing, bursdagsting, vesker, hårpynt til de minste, leker, wall stickers, fjernkontroll, ballonger, babyflasker, mikrosterilisator, rettetang, juletrepynt, solkrem, badetøy, sengetøy, bæresele, regntrekk til vogna, baksetespeil osv.

Sjekker alltid om jeg kan få tak i ting billigere på ebay før jeg kjøper. Der finner jeg det meste, med unntak av store ting som ikke sendes til Norge eller har for høye portokostnader.

Handler meg stort sett til ting som koster under 200 kr for å slippe toll/moms.

Bruker både ebay.com og ebay.co.uk

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Dette med frakt: Hvis du huker av "buy it now", og "free shipping" så får du bare opp ting som ikke koster ekstra å sende, og ting som ikke trenger bud.

Jeg hater sånne budrunder, så jeg huker ALLTID av for buy it now. Noen ganger kan det være vanskelig å få tak i akkurat den varen du vil ha (som vognen) med gratis frakt, men da tar du bare vekk free shipping, og så står det under selve prisen hva frakten kommer på (f.eks 46 dollars)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...