Gå til innhold

Har alle KAMERA på pc en??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altås jeg har en liten laptop her, har hatt den i 2år. Ingen andre som har brukt den, utenom at noen venner har lånt den til mail/facebook.

Finnes det kamera på pc en min?? hvor?ser det står "crystal eye" oppe på sjermen , er det kamera?? hvordan slår jeg på dette?

Får litt angst nå....haha..ikke at jeg har noe å skjule men tenk om noen kan se meg her jeg sitter i en singlet og har ikke barbert meg under armene..hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp det var kamera...trykte på knappen og så plutselig meg selv ja...herregud, kan alle se meg?? soory, men nå er jeg paranoid... :(

HI

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, alle kan ikke se deg :) Du kan bruke det på msn og skype, men det er ikke sånn at alle i hele verden ser de svette armhulene dine nå ;)

Skrevet

hehe..huff...har aldri brukt kamera på noe som helst måte så regner med det ikke slår seg på automatisk!

Har satt en lapp over nå, etter jeg leste et innlegg her:P

Ble skikkelig paranoid nå..ser ut som jeg er landet fra månen, og bare tanken på at noen skulle sett meg nå men jeg stapper i meg smågodt og sitter her i en gammel singlet..haha..hadde dæva:P

HI

Skrevet

HOHOHO.. jeg har spredd min frykt ;)

Hilsen HI fra det paranoide innlegget om kamera ;)

Skrevet

yes indeed!! har fått opp lapp jeg og satt kamera i farge svart jeg nå og med lite bildet, jeg visste ikke jeg hadde et kamera en gang:P Så satser på at det aldri har vært innstilt:P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...