Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Har bestilt kjærestetur til Roma en helg i mars uten barn! Vil bo sentralt, men helst ikke i området rundt sentralstasjonen da jeg synes det er litt utrivelig. Er på jakt etter et hotell med hyggelig atmosfære (gjerne litt romantisk), og som gjerne har badekar på rommene... prisen er ikke avgjørende, men over 2000 kr natta blir nok litt mer enn jeg hadde tenkt. Om det er en kul bar på hotellet gjør ikke det noe Har dere et hotell å anbefale meg tro?? Er så vanskelig å få godt inntrykk av hotellene gjennom bookingsidene.
Underveis --> Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Husker ikke navnet på hotellet, men for meg blir det faktisk litt underordnet, så lenge dere bor i Trastevere 8-) Et fantastisk område i "ekte" Roma. Dere kommer ikke til å være mye på det hotellrommet uansett, men nevnte område kommer dere til å elske! Vi gikk til de fleste steder fra Piazza St. Maria der hotellet lå, og taxi er så billig at vi ofte tok det hjem igjen. Og nei det er IKKE noe særlig å bo nær Termini. ... Og i nærheten av pz St. Maria så er det både kul bar og super pizzeria (Big Hilda bar, og Tonys Pizzeria, om de eksisterer ennå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå